Miten tulkitsisitte tämän ihmisen käytöstä?
Kävin muutamia viikkoja sitten treffeillä kivan miehen kanssa, ja siitä asti ollaan oltu melko tiivisti tekemisissä. Mies tekstailee minulle usein, ehdottelee tapaamisia ja vaikuttaa ylipäätään siltä, että haluaa viettää kanssani aikaa. Mutta. Kun olemme yhdessä, hän ei ikinä tee minkäänlaisia aloitteita esimerkiksi koskettaakseen minua. Olen tulkinnut niin, ettei hän pane pahakseen jos tulen hänen lähelleen tai kainaloonsa tai jotain vastaavaa, mutta oma-aloitteisesti hän ei lähesty minua. Hän ei myöskään ole mitenkään sanallisesti ilmaissut olevansa kiinnostunut minusta.
Alkaa tulla vähän epävarma olo, kun saan itse olla jatkuvasti se aloitteentekijä. Muuten mies vaikuttaa kyllä oikein lupaavalta ja olisi kiva tutustua paremmin, mutta tämä asia vähän häiritsee. Vinkkejä, miten kannattaisi edetä?
Kommentit (6)
Pitäisin kyllä hälyyttävänä, ettei mies koe tarvetta koskea sinua. Kyllä ujotkin koskevat toisia ihmisiä, ja ujoistahan sen ihastuksen näkee kaikista selvimmin, he eivät osaa teeskennellä. Rupeapas huomioimaan, että kumpi teistä pitää yhteyttä, sinä vain mies. Jos se olet aina sinä, unohda koko urpo. Ei ihmissuhteet aikuisilla mene niin, että vain yksi pitää ihmissuhteen pystyssä, ja toinen sitten on siinä mukana. Kun ei muutakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kyllä hälyyttävänä, ettei mies koe tarvetta koskea sinua. Kyllä ujotkin koskevat toisia ihmisiä, ja ujoistahan sen ihastuksen näkee kaikista selvimmin, he eivät osaa teeskennellä.
Mitä ihmettä mä just luin?
Mies on kyllä kieltämättä aika ujo. Mutta kuitenkin hän on kyllä meistä se, joka useammin ottaa yhteyttä ja ehdottelee tapaamisia.
-ap
Mikset itse vaan ota miehestä kiinni ja suutele?
2: Minä olin nuorena tosi ujo. Olen myös aina ollut tarvittaessa erittäin hyvä teeskentelemään, valehtelemaan ja varsinkin piilottamaan tunteeni.
AP, jos mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia, hän on varmasti kiinnostunut. Kun olet itsekin kiinnostunut, niin anna suhteelle vähän aikaa kehittyä ja katso mihin se menee.
Mies on ujo ja/tai mahdollisesti myös _todella_ ihastunut.