Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isällä uusi nainen, on viimein intoutunut leikkimään hyvää isää

Vierailija
15.09.2016 |

Kuuteen vuoteen ei ole lapsi juuri kiinnostanut ja nyt kun kesällä lapsen isä (taas) tapasi uuden naisen, on isä oikein intoutunut. On ollu Lintsiä, Särkänniemen reissua, Serenaa ja kaiken maailman tapahtumaa. Uusi nainen oli parin viikon tuntemisen jälkeen myös saattamassa lasta kouluun. On hakenut lasta isän vuorolla ja minä olen hakenut lasta tämän naisen luota. Tai heidän luotaan, muuttivat jo yhteen mutta isä ei ole ollut paikalla. Hohhoijaa taas. Tämä on jo ties kuinka mones kerta. Luojan kiitos tällä kertaa uudella naisella ei ole lapsia, kahdella edellisellä on ollut ja lapsi kaipaa heitä ihan älyttömästi kun yhtäkkiä ovat vaan kadonneet elämästä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tän tapauksen.....

Vierailija
2/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Ei se kauaa jaksa leikkiä, sitten taas uutta akkaa kehiin. Tai joskäy todella huonosti, panee tämän nykyisen akan paksuksi ja siitä se perhehelvetti alkaa. Onneksi voit lohduttautua että lapsesi ei ole sinne tervetullut sillä uusi nainen puolustaa reviiriään eikä exääsi kiinnosta paskaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Ei se kauaa jaksa leikkiä, sitten taas uutta akkaa kehiin. Tai joskäy todella huonosti, panee tämän nykyisen akan paksuksi ja siitä se perhehelvetti alkaa. Onneksi voit lohduttautua että lapsesi ei ole sinne tervetullut sillä uusi nainen puolustaa reviiriään eikä exääsi kiinnosta paskaakaan.

Kuinka sekaisin ja exälle katkera pitää olla että tuohon voi lohduttautua? Mut hei, eihän se suurin kärsijä ole kun sun lapsi ja olethan varmasti taas se suosikkivanhempi...

Vierailija
4/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän tän isätyypin. Lapseni isä leikki hyvää isää aina kun oli jotkut sukunsa kekkerit. Lapsi piti saada niihin aina mukaan jotta sai näytellä olevansa hyvä isä. Muuten ei kiinnostanut paskaakaan. Nyt lapsi jo pian aikuinen eikä suostu enää isänsä sätkynukeksi.

Vierailija
5/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän tän isätyypin. Lapseni isä leikki hyvää isää aina kun oli jotkut sukunsa kekkerit. Lapsi piti saada niihin aina mukaan jotta sai näytellä olevansa hyvä isä. Muuten ei kiinnostanut paskaakaan. Nyt lapsi jo pian aikuinen eikä suostu enää isänsä sätkynukeksi.

Minä en mahdollistanut isälle tätä, että hän käyttäisi lastaan omiin itsekäisiin tarpeisiinsa. Lapsia ei ole mikään pakko isälle luovutta, jos se on lapsen edun vastaista.

Vierailija
6/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sekaisin ja exälle katkera pitää olla että tuohon voi lohduttautua? Mut hei, eihän se suurin kärsijä ole kun sun lapsi ja olethan varmasti taas se suosikkivanhempi...

Tämä oli sitä kuuluisaa sarkasmia.

Vierailija
7/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en mahdollistanut isälle tätä, että hän käyttäisi lastaan omiin itsekäisiin tarpeisiinsa. Lapsia ei ole mikään pakko isälle luovutta, jos se on lapsen edun vastaista.

Minä mahdollistin ja hyvä niin. Muuten lapsi ei olisi tutustunut isänsä sukulaisiin. Nykyään on lämpimät välit mummoon ja isomummoon isän puolelta sekä joihinkin mummon sisaruksiin.

Vierailija
8/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi parkaa. Toivottavasti sun luona on pysyvämmät olosuhteet.

Vierailija
9/9 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mahdollistin ja hyvä niin. Muuten lapsi ei olisi tutustunut isänsä sukulaisiin. Nykyään on lämpimät välit mummoon ja isomummoon isän puolelta sekä joihinkin mummon sisaruksiin.

Lapsellani on parempi suhde isänsä sukuun kuin isällä itsellään. Isovanhemmat, isän sisarukset ovat olleet merkittävä osa lapsen lapsuutta vaikka isä ei ole ollut läsnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä