Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ihmisiä teiniajoilta, joiden yhdessäoloa ja ystävyyttä kaipaat?

Vierailija
15.09.2016 |

Vai ovatko he pysyneet ystävinä läpi aikuiselämään asti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ketään tiettyä yhtä ihmistä jota kaipaisin. Taakse he ovat kaikki jääneet, ollaan hajaannuttu ympäri Suomea. 

Sitä tyttöporukkaa kaipaan. Meillä oli seitsemän pimun porukka jolla oltiin aina yhdessä. Sen hajaannuttua en ole saanut vastaavaa porukkaa millään. En edes naispuoleisia kavereita. Aika kamalaa. En mä mikään perinteisesti naisellinen nainen ole mutta perkele kun olisi hauskaa viettää joskus oikein kunnon tyttöjen iltaa, ilman yhtäkään miespuolista paikalla..

Vierailija
2/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pari kaveria tuolta teini/lapsuus ajasta joiden kanssa olen vähän tekemisissä. Yhtä ihmistä kaipaan yli kaiken kenen kanssa olin samalla ylä asteella ja tutustuin 17vuotiaana häneen paremmin. Hän oli paras ystäväni ja ainoa tukipilarini, mutta hän vain päätti kadota ja katkaista yhteyden, enkä tiedä miksi :/

Vierailija
4/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on ollut jo lähes 60 vuotta.

Vierailija
5/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä ole ikävä.

Vierailija
6/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :( typerien asioiden takia emme enää voineet olla ystäviä. Nykyään harmittaa, mutta ylpeys ei anna periksi mennä matelemaan toiselta anteeksiantoa.

Vierailija
7/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Osa ystävistä on pysynyt, osa jäänyt, osa muuttunut läheisemmiksi ja osa etäisemmiksi. En haikaile menneen perään, ymmärrän että ihmiset muuttuu vuosien varrella, eikä ystävyys pysy koskaan samanlaisena kun elämäntilanteet ja ihmiset muuttuvat. Hyväksyn sen, että ihmisiä tulee ja menee elämän varrella.

Vierailija
8/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samat henkilöt edelleen elämässä, saan olla kyllä onnellinen:))