Vierailija

Oli sovittu toimiston kanssa, että ne ottavat yhteyttä muhun tänään. Olen sitten tuon takia nököttänyt kotona koko päivän odottaen puhelinsoittoa. Kun puhelua ei kuulunut, niin ajattelin vilkaista, että olisiko siellä omapalvelussa (tai mikä se lieneekään) mitään, niin olihan siellä. Olivat sinne merkanneet uuden tapaamisen useamman viikon päähän.

Kommentit (5)

Vierailija

Joo ei ne sieltä mitään soittele. Olen nyt vuoden odottanut soittoa, eipä ole ollut kun pari soittoaikaa tässä välissä, aina siirretty.

Vierailija

Tuli tuosta mieleen että kaipa siinä on oma ironiansa että ne samat hr- eli rekryfirmat jotka dumppaavat heille lähettämäni hakemukset suoraan roskiin koska olenhan jo 50+ haastattelevat minua ensivuoden alusta lähtien 3kk välein siitä miksi en ole saanut duunia.

Itse ketjun aiheesta voi todeta että kertaakaan nuo ei ole parin vuoden aikana soittaneet silloin kun on soittoaika. Aika vaan siirtyy ja jos niillä on jotain oikeaa asiaa niin tulee kirje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Luontainen uteliaisuuteni heräsi... Etkö omista kännykkää, kun tuon takia olet kotona nököttänyt? Vaikka ite oon odottanu tärkeetä puhelua en oo sen takia kotio jumittautunu.

Vierailija

Puhelua ei tarvitse odottaa kotona. Jos satut olemaan vaikka kaupassa, niin voit pyytää että soittavat myöhemmin. Älä suostu hoitamaan asiaa pikaisesti, jos sinulla on huono tilanne silloin kun soittavat ja haluaisit oikeasti jotain apua työnhakuusi tai vaikka kokonaan ammatin vaihtamiseen. TE-toimistoissa on liian vähän työntekijöitä, jotta ehtisivät nämä määräaikaistarkistukset tehdä ajallaan ja kunnolla. Vika ei siis ole työntekijöissä. Jos sinulla on tarve saada palvelua, laita oma asiointi -palvelun kautta yhteydenottopyyntö, niin soittavat viikon sisällä. Pyydä puhelun aikana apua siihen, johon apua tarvitset.

Vierailija

TE-toimistoista vähennetään väkeä, että saadaan ensi vuonna alkaviin 3kk-haastatteluihin varattua tarpeeksi rahaa jo tämän vuoden aikana eli väki on alkanut pitää jo lomiaa pois ennen kuin määräaikainen työsuhde päättyy loka-marraskuussa. Siellä on yhdellä virkailijalla pahimmillaan 1500 asiakasta, ei yksinkertaisesti ehdi soittamaan kaikille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat