13v rahan tienaaminen
Minä ja mun kaveri kerätään rahaa apple macbook aireihin jotka maksaa ~1000€ kpl. Me ajateltii et vois myydä jossai paikas leivonnaisii, mehuu jne. Mut tarttettas jotai hyvii ideoit miten kerätä rahaa ja jos on jotai paikkoi pk seudul jossa saa myydä leivonnaisii ilmaseks nii ois kiva jos sanoisitte.☺ Kesätöihin haetaan varmaan ens vuonna mut yritetään saada ne koneet ennen ens kesää.
Kommentit (13)
0/5, ei ne noin paljoa taida maksaa
Menkää puolukkaan tai sieneen. Ruvetkaa koirien ulkoiluttajiksi, ehkä myös lapsenvahdeiksi. Tehkää talvella vanhuksille lumitöitä, nyt syksyllä voi haravoidakin.
Itse tehtyjä leivonnaisia, joita esim. koululuokat myyvät kauppojen eteisissä, en koskaan osta. En jotenkin luota hygieniaan.
leivonnaisia kukaan ei osta, kesätöihin tuskin pääsette ennen kuin olette 15-vuotiaita.
Marjanpoiminta,haravointia,ruohonleikkuuta,ikkunoidenpesua,lapsenvahdin hommia,koiranulkoilutusta. Teette ilmoituksia lähikaupan tai kirjaston ilmoitustaululle.
Menkää sörnäisiin kyselemään epäilyttävän näköisiltä ihmisiltä jos voisitte nappuloita toimittaa. Helppoa ja nopeeta sekä siitä tienaa todella hyvin! Viikon sisällä ainakin 2kpl koneita :) eikä se väärin niitä ole jakaa koska joku nii haluaa + teitä ei epäillä ees ku ootte noin nuoria. Ps itsekin rikastuin tuolla tavalla. Eipä sitä turhaa hyvässä ammatissa nykyää painettas ;)
Kun on ravintolapäivä (niitä on 4 kertaa vuodessa), tehkää kotiin tai ulos pop up ravintola ja myykää siellä jotain itsetehtyjä leivonnaisia tai muita ruokia? Jos perustatte "ravintolan" kotiinne niin muistakaa jakaa mainoksia naapureille ja muille! Me kaveriporukan kanssa tienattiin nettona 900€ kun myytiin paaaljon munkkeja :)
Hankkikaa halvemmat koneet. Ette te tarvii mitään Macbookkeja.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ravintolapäivä (niitä on 4 kertaa vuodessa), tehkää kotiin tai ulos pop up ravintola ja myykää siellä jotain itsetehtyjä leivonnaisia tai muita ruokia? Jos perustatte "ravintolan" kotiinne niin muistakaa jakaa mainoksia naapureille ja muille! Me kaveriporukan kanssa tienattiin nettona 900€ kun myytiin paaaljon munkkeja :)
Ravintolapäiviä ei enää järjestetä tiettyinä päivinä, mutta kukin voi järjestää kuitenkin halutessaan sellaisen pop up ravintolan.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa halvemmat koneet. Ette te tarvii mitään Macbookkeja.
:D
Kiitos vastanneille! Lisää ideoita jos on!
Up