Miksei ihmiset boikotoi Vauva-foorumia?
Tämähän on ihan naurettava paikka nykyään, kun kaikki asialliset ja ketjut moderoidaan pois. Pelkkää lässyn lässyn paskaa saa keskustella, mutta ei mistään oikeasti vakavasta. Kuka tälläistä paskapalstaa jaksaa, pitäkää paskanne.
Kommentit (18)
Marttyyrikompleksi. Huudetaan vääryyttä päivästä toiseen, mutta mitään oikeaa ei jakseta tehdä.
Saataiskohan kaksplussan av kaatumaan, jos tehtäisiin sinne joukkoryntäys? 😆
Harmi vaan, että se palsta on todella surkeasti toteutettu.
vauva.fi on raadollisen rehellinen kuvaus ihmismielten paskuudesta. jatkakaamme.
No miksi et ala boikotoimaan? Mä en boikotoi, koska yhtäkään kommentoimaani ketjua ei ole poistettu. Tämä nyt ehkä lähtee, mutta ei ole mulle mikään ongelma.
Mukavaa jos poistut. Hyvät jatkot ja silleen ...
Ei tule ikävä möyhääjiä :D
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi on raadollisen rehellinen kuvaus ihmismielten paskuudesta. jatkakaamme.
Nyt puhuit asiaa! Totta on.
Ne jotka tähän leipääntyvät eivät enää ole palstalla. Miksi luulet tason olevan nykyään niin huonon? Kun keskustelu kuitenkin poistetaan niin ei kannata pitkiä vastauksia kirjoitella. Yhden rivin solvaus toimii silloin paljon paremmin.
Palstalla on evoluutio käynnissä. Luonnonvalintaa toteuttaa ylläpito ja lopputulos ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mikseivät nämä ihmiset boikotoi vauvapalstaa? Klikkauksilla ja huomiolla vaan tulee lisää rahaa Sanomalle.
Ei tule käyttää kun adblockia. Paras tapa boikotoida Sanomaa olisi nimenomaan se, että kaikki käyttävät AV:ta adblock (tai joku vastaava) päällä ja vievät sivuston kaiken kaistan ilman klikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ylläpitäjät pitäisi hukuttaa pissaan ja kakkaan ja pukluun!
Siksihän he välillä poistavatkin ketjuja. Poisto toimii kuin navetan lantahissi.
Onhan ap täällä itsekin, vaikka sanoo lähtevänsä. Varmasti tulee monta kertaa kurkkimaan, mitä on vastattu hänen aloitukseensa.
Voi oikeasti kun aloittajan tyyppiset ihmiset lähtisivät täältä ja palsta palautuisi taas hyvän mielen palstaksi.
No hopi hopi sinne Kajaanin bussiin, saadaan illaksi rauha palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa jos poistut. Hyvät jatkot ja silleen ...
Ei tule ikävä möyhääjiä :D
Mäkin olen täällä muuttumasda möyhöäjäksi. Ei kannata vastata kunnolla kun viestiketju kohta poistetaan. Naseva vastaus on nykyään parempi kuin pohdiskeleva tai analysoiva. Ihan sama tilanne kuin aikoinaan välitunnilla eli pitää osata heittää nopeaa läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et ala boikotoimaan? Mä en boikotoi, koska yhtäkään kommentoimaani ketjua ei ole poistettu. Tämä nyt ehkä lähtee, mutta ei ole mulle mikään ongelma.
Olet siis oppinut kommentoimaan vain poliittisesti korrekteja tyhjänpäiväisiä tai muuten vaan merkityksettömiä aiheita. Sinussa ja kaltaisissasi on palstan tulevaisuus.
Väärin. Osaan kommentoida asiallisesti, aikuismaisesti ja ennenkaikkea provosoitumatta muiden kirjoituksista.
Hyvä että häivyt! Kukaan ei jää kaipaamaan.
Mä klikkaan aina kymmentä mainosta kun rasistinen kommentti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis oppinut kommentoimaan vain poliittisesti korrekteja tyhjänpäiväisiä tai muuten vaan merkityksettömiä aiheita. Sinussa ja kaltaisissasi on palstan tulevaisuus.
Väärin. Osaan kommentoida asiallisesti, aikuismaisesti ja ennenkaikkea provosoitumatta muiden kirjoituksista.
Höpöt. Viestiketjun poisto ei riipu siitä miten itse ketjuun kirjoittaa. Se riippuu tasan tarkkaan aloitusviestin sisällöstä. Ketju poistuu kun aloitusviesti poistatetaan. Aloituksen poistattaminen ei riipu aloituksen asiallisuudesta vaan siitä mitä aihetta se käsittelee.
Omia viestejä ei katoa jos olet oppinut olemaan vastaamatta yhteiskunnallisesti vaikeita asioita käsitteleviin ketjuihin. Saat olla varsin asiaton kunhan et kirjoita kielletyistä aiheista.
Tämän kaiken tietenkin tiedät jo mutta käytit tilaisuuden päästä tölväisemään kielletyistä aiheista keskustelevia.
Joo, mikseivät nämä ihmiset boikotoi vauvapalstaa? Klikkauksilla ja huomiolla vaan tulee lisää rahaa Sanomalle. Noh, ehkä ne tykkäävät uhriutumisesta.