Miten selitän kissalleni ettei suhteemme voi sisältää edes pettingiä?
Olen mies ja minulla on noin kymmenvuotias narttukissa. Suhteemme on vaihteleva, joskus olen kissalle kuin ilmaa mutta esimerkiksi tänään olen hänestä ilmeisesti paras asia ikinä mitä maa päällään kantaa. Keikistelee tassuilla, siristelee silmiä, kurnahtelee, puskee joka välissä kinttua, änkeää syliin sekä kiepsahtelee tielleni selälleen. Ilmehtii ja käyttäytyy kuin tulenpalavasti ihastunut nainen.
Pidän kissastani kovasti mutta koska en ole interlajiseksuaalinen en voi vastata hänen tunteisiinsa muutoin kuin silittämällä ja paijaamalla. Pettinkikään ei käy, ei koskettele sukuelinten alueelle.
Äsken hän taas vaikutti pettyneeltä kun ei saanut silittelyä kummempaa, koitin lepytellä Sheballa. Ainakin se tuntui maistuvan.
Miten te olette selittäneet kissallenne että välitätte hänestä mutta suhteen täytyy pysyä platonisena?
Kommentit (6)
Jos silität kissaa selästä siitä ihan hännän tyvestä, kissa voi luulla että haluat jotain sellaista seksuaalista.
Siinä on kissalla erogeeninen alue.
On seksuaalista ahdistelua kissaa kohtaan silittää siitä.
Oman kissani osalta ei selittely auttaneet vaan lopulta siitä tuli aina hirveä huuto, kun ei saanut minulta mitä halusi. Kissa vaan huusi epätoivoaan yöt läpeensä niin, että pelkäsin naapurien hankkivan minulle ja kissalleni häädön. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi sterilointi.
Olen kyllä lukenut, että kissankasvattaja piireissä tällaista turhan kiihkeää käyttäytymistä hillitään sillä, että kissanaaraalle hankitaan kaveriksi leikattu mutta 'peti'puuhat osaava uroskissa, kissa kun ovuloi vasta yhdynnän avulla eikä kiima mene kunnolla ohi ilman ovulaatiota.
Kyllähän tuo poika vonkas ja naukui. Ymmärsi vihdoin viimein, kun ei ole niitä palleja hällä. Nyt on jo tyytynyt kohtaloonsa. Meillä on nykyään toimiva kaverisuhde.
Ap tässä. Täytyy kai (taas) yrittää ykkösen neuvoa. Aikaisemminkin olen yrittänyt ottaa asian puheeksi mutta kissani vain kurnahti ja alkoi nuoleskella häntänsä juurta puhtaaksi.
Kissani on leikattu, siksi olen ihmetellyt tätä aktiivisuuden määrää, se on selkeästi aaltoilevaa (hormonaalista?). Tiedän että täällä hyörii joskus pihalla naapurien uroskissojakin, mutta ne on kaikki leikattu, joten en tiedä onko heillä ja kissallani mitään "vipinää".
Varmaan vaan pitää asiallisesti kertoa totuus. Saattaa olla että olet tulkinnut kissasi väärin, eikä hänkään halua enempää.