Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Whatsapp stalkkerit hermostuu, jos heidän viestiin ei vastaa heti?

Vierailija
15.09.2016 |

Tiedän erään kaverin. Hän aina kyttää ainakin minulle lähetettyä viestiä onko mennyt perille ja olenko lukenut. Ja itselläni ei tapana heti vastailla viesteihin. Ja tästähän riemu repeää. Onko tällainen todellakin yleistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka kauan sulla menee aikaa lukemisen jälkeen vastata. Kyllähän se hieman välinpitämättömältä tuntuu, jos näen että toinen lukenut viestin mutta vastaus tulee vaikka parin päivän päästä, vaikka kuinka tiedostan, että kukaan ei ole velvollinen samantien vastaamaan. Itse kuitenkin luen viestin vasta sitten, kun ehdin siihen vastaamaankin ja varsinkin whatsappisa, kun viestin voi lukea ilman viestin varsinaista avaamistakin.

Vierailija
2/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itselläkin. Kyseessä lievästi? kehitysvammainen 23v hieman jälkeenjäänyt tyttö. Itkee kuinka pahalta tuntuu että kukaan ei ole pussannut häntä, ja on kuulemma ihanaa kun naisett suutelee keskenään.

Koko ajan sydän/pusuhymiöitä, kuvapyyntöjä ja puhetta kuinka ihana olen ja kuinka kamalasti punastuttaa mun jutut.

Ja ihmettelee miksi 14v yms eivät halua pussata häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuuhan se pahalta jos kysyy jotain, varsinkin jos vastaus on luokkaa kyllä/ei. Mulle nyt ei vastaa kukaan jos laitan jotain mikä koskettaa mua.

Vierailija
4/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuntuuhan se pahalta jos kysyy jotain, varsinkin jos vastaus on luokkaa kyllä/ei. Mulle nyt ei vastaa kukaan jos laitan jotain mikä koskettaa mua.

Joskus se kyllä/ei -vastauskin tarvitsee aikaa. Pointti ei ole se, miten nopeasti pystyt kirjoittamaan vastauksen, vaan se, miten nopeasti oikeasti tiedät vastauksen. Jos kaverini kysyy vaikka sopisiko tulla kylään torstaina, en todellakaan pysty siihen vastaamaan, ennen kuin olen sellaisessa paikassa, että näen työvuoroni, lukujärjestykseni ja lasten harrastus- ja muut mahdolliset menot.

Vierailija
5/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos sitten vastaisitte että odota mietin asiaa ja vastaan kun tiedän aikataulut? Olisi kohteliaampaa.

Vierailija
6/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää dominoivat narsistit suuttuvat myös siitä, että joku ei pidä läsnäoloseurantaa päällä jolloin he eivät voi stalkata kyseisen ihmisen WA-käyntejä.

Vierailija
7/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen tollasia. Kontrolloivia ovat hieman luonteeltaan.

Vierailija
8/8 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tämmöinen on tullut vastaan. Molemmat olleet miehiä, joiden kanssa piti muka olla kaveri, mutta ilmeisesti heillä oli jotakin muuta mielessä.

Ensimmäisen blokkasin kun itki jatkuvasti, että "miksi et vastaa, miksi et vastaa". Kertoo kyllä kontrolloivasta luonteesta ja mahd. mustasukkaisuudesta. 

Toinen veti kilarit kun vastailin liian myöhään, hänen mielestään. Lopulta välit menivät poikki kun syytteli, että en muka ole aito ystävä tämän vuoksi, ja että en välitä hänestä kun en jatkuvasti jaksa olla tekemisissä. Sanoin sitten että OK, ei olla yhteydessä enää. Tämän kanssa olimme yrittäneet deittailua ennen "kaverivaihetta" mutta ei siitäkään mitään tullut kun tyyppi esim. sai päähänsä, että olin harrastanut seksiä ex-poikaystäväni kanssa. En tänäkään päivänä tiedä mistä oli tuon keksinyt. 

En vaan siedä sitä, että tekemisiäni kytätään jatkuvasti ja tehdään tikusta asiaa. Pitäisi olla jokaiseen "hei" -viestiin heti vastaamassa, vaikka ei ole kysytty mitään eikä ehkä juuri sillä hetkellä ole aikaa chattailla. Kuitenkin paljon kivempaa tehdä asioita netin ulkopuolella ja sitten kirjoitella niitä näitä jos ei ole muuta tekemistä. Ei jaksa jatkuvasti (joka päivä) jauhaa jotain ihan turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän