Menkää töihin!!! Ei lorvita av:lla keskellä päivää vaan tehkää työhakemuksia 8 tuntia ja illan käytte kyselemässä töitä!,!
Kommentit (51)
No mihinkä mä sitä hakemusta laitan? kun on jo laitettu joka paikkaan mihin rahkeet riittää vai meinaatko että haen lääkärin tai notaarin paikkaa merkonomin papereilla?
"illan käytte kyselemässä töitä" Joo-o, ja joka paikassa jossa käy käsketään täyttä netissä hakemus :D
Nimemerkillä: Kokeiltu on
Tänään lähettänyt jo kolme hakemusta... Muita ylimielisiä kommentteja?
Huolehdi sinä vaikka omista asioistasi ja lähimmäisistäsi. Ei meillä työssäkäyvillä ole tarvetta tehdä työhakemuksia. Ei töissä olla 24 h / vrk.
Tänään sain juuri tietää että pääsin töihin. Jee. Eka työhakemus ja haastattelu jonka kävin tekemässä ja heti pääsin. Ei ole aikaisemmin ollut sopivia töitä saatavilla, nyt oli ja tärppäsi. On tässä ollut muutama vuosi työttömänä oltua jo, joten ei tee pahaa päästä töihinkin välillä.
Äitiysloma? Vuorotyö? Vapaapäivä? Sairausloma? Opintovapaa? Pekkaspäivä?
Minusta työttömyys korvausta tulisi maksaa vain ,niille jotka ovat valvotusti 8h päivässä tekemässä hakemuksia
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä tälläkin hetkellä.
Haluaako työnantajasi maksaa sinun av-lorvailustasi?
Miksi? En saa työttömyyskorvausta yli vuoteen ja tänä vuonna veroprosentti on 60%.
Vierailija kirjoitti:
No mihinkä mä sitä hakemusta laitan? kun on jo laitettu joka paikkaan mihin rahkeet riittää vai meinaatko että haen lääkärin tai notaarin paikkaa merkonomin papereilla?
No LUE ja hae lääkikseen!!,!,!
Ap
Syövän takia saikkella ensi vuoden puolelle. Kyllä mä töihin kaipaan, mutta tää on nyt tätä. Käyn välillä moikkaamassa työkamuja. On niin hauskaa lukea näitä juttuja😀
Hah minä sain vuosi sitten uuden työn tasantarkkaa kun marssin keskellä päivää firmaan sisään, menin ryhdikkäästi koputtamaan johtajan oveen ja kysymään töitä.
Ap
Menen ennemmin savuilla. Ilalla mahdollisesti pajauttelen.
Olen töissä. Kuulokkeissa kuuluu kokouksen alustavaa rupattelua, klo 13 katoan täältä ja keskityn olennaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hah minä sain vuosi sitten uuden työn tasantarkkaa kun marssin keskellä päivää firmaan sisään, menin ryhdikkäästi koputtamaan johtajan oveen ja kysymään töitä.
Ap
Hyvä idea. Otsikossa oli ohje väärinpäin.
Loma loma loooomaaaa
😄😄😄😄😄😄😄😄😄