Rakas sinusta on tullut pullukka
Lääh, hyvännäköinen tuo pullukan mies 😍 Miksei Tinderistä löydy ton näkösiä miehiä...
Kommentit (28)
Kyllä on tuo nainenkin älyttömän kaunis!
Kauhea mies. :( Vaikka laihtuisi, naisen kannattaisi jättää tuollainen paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuo nainenkin älyttömän kaunis!
Läski on silti aina läski. Monelle miehelle turn off vaikka oliskin kauniit kasvot.
No ei kovin häävi äijä. Ei sais multa sydäntä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaamea äijä.
Ihan törkeen kuuma! 🔥🔥🔥
Mäki tykkään tosta miehestä :D Ei mikään tossukka ja komea.
Mitä helvettiä 😮 Niin perusjantterin näköinen äijä kuin olla ja voi. Ei sais multakaan Tinderissä sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😮 Niin perusjantterin näköinen äijä kuin olla ja voi. Ei sais multakaan Tinderissä sydäntä.
Et vissiin ole tinderissä... Tai sit mä oon ollut siellä ihan liian kauan mutta annan tykkäyksen ehkä yhdelle sadasta.
Mä en nähny ihan alusta niin miten paljon toi nainen on lihonut suhteen alusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin ole tinderissä... Tai sit mä oon ollut siellä ihan liian kauan mutta annan tykkäyksen ehkä yhdelle sadasta.
Olen minä siellä. Sydäntä painan n.yhdelle kahdestasadasta...enkä jaksa tästä syystä enää edes oikein käyttää koko sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä siellä. Sydäntä painan n.yhdelle kahdestasadasta...enkä jaksa tästä syystä enää edes oikein käyttää koko sovellusta.
Tinderissä 99 % miehistä ei ole kyllä mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähny ihan alusta niin miten paljon toi nainen on lihonut suhteen alusta?
En muista, mä katon tätä vaan ton miehen takia 👅💦
Henri ei sytytä kummemmin, ihan kivan näköinen. Toi Karoliina on kyllä todella kaunis isompanakin ja ihanat hiukset. Minkä ikäisiä nuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 99 % miehistä ei ole kyllä mistään kotoisin.
Niinpä.
Vau mikä uhkea pommi toi Karoliina on <3 <3 Onnekas mies.
Jotenkin hassun näköistä kun mies on noin paljon naista pienempi :D
Laihdu tai muutoin mies jättää.
Nice!