Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yhden viestin lähettäminen voi olla näin vaikeaa? Deittailutuskailua

Vierailija
14.09.2016 |

Tapaamista pitäisi järjestää erään miehen kanssa ja lupasin tänään ilmoitella tarkemman ajankohdan, mutta en vain saa viestiä kirjoitettua. Miten pääsee eroon treffejä edeltävästä jännityksestä? Tiedän, että kun tavataan, kaikki menee ihan hyvin, mutta tämä etukäteishermoilu on ihan järjetöntä. Olen siis nähnyt tämän tyypin kerran aiemminkin, mutta nyt on vähän pidemmät treffit tiedossa ja tekisi mieli jo perua koko juttu. Nyt tarvitsen vertaistukea tai rohkaisua. Tai ihan vain piti päästä purkamaan tätä ongelmaa. Kiitos ja anteeksi :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa järjestää päänsä kuntoon ennen kuin alkaa tapailla ketään.

Vierailija
2/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa järjestää päänsä kuntoon ennen kuin alkaa tapailla ketään.

No sanohan sitten, miten se käy. Yleensä neuvotaan, että nimenomaan tapailemalla ja deittailemalla ja astumalla pois omalta mukavuusalueelta se jännityskin vähenee. Sitähän tässä juuri yritän tehdä. Sinulla oli ilmeisesti jokin muu parempi konsti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua =)

Ja entäs sitten se, kun pääsee tapailuasteelle ja hermoilee, kun miehestä ei kuulu ja miettii tuskissaan uskaltaako itse laittaa viestiä ensin. Sydän läpättäen ja kädet vapisten sitten painaa "lähetä"- nappia.

Eli kyllä meitä on muitakin! Eikä mulla tainnut olla mitään neuvoja asian suhteen, vertaistukea vaan =D

Vierailija
4/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuttua =)

Ja entäs sitten se, kun pääsee tapailuasteelle ja hermoilee, kun miehestä ei kuulu ja miettii tuskissaan uskaltaako itse laittaa viestiä ensin. Sydän läpättäen ja kädet vapisten sitten painaa "lähetä"- nappia.

Eli kyllä meitä on muitakin! Eikä mulla tainnut olla mitään neuvoja asian suhteen, vertaistukea vaan =D

Joo, tuokin on paha, mutta jotenkin tuota tilannetta en pidä niin pahana kuin tätä treffijännitystä. En ole pariin yöhön saanut nukuttuakaan. Joo, taitaa olla päässä vikaa, mutta en tiedä, mitä asialle voisin tehdä.

Ja vertaistukea juuri tarvitsinkin, kiitos sinulle siitä! :)