Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työtön ja avaatko AV:n heti herättyäsi, ennen aamupalaa ja hampaiden pesua?

Vierailija
14.09.2016 |

Oletko sitten vielä koko päivän palstalla, välillä syöden jotain?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luen av:ta pari kertaa viikossa. Teen aamutoimet ensin rauhassa. Ei todellakaan kiinnosta av palstan lukeminen täysipäiväisesti.

Minulla on netti muutenkin usein kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Olen työtön.

2) En, kyllä ensin on pestävä hampaat ja syötävä jotakin. Ja tsekattava sähköposti ja luettava iltapäivälehdet.

Vierailija
4/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni laitan koneen käynnistymään, käyn vessassa, pesen hampaat ja laitan kahvin tippumaan. Sitten laitan tabletin käynnistymään, netti on tällä hetkellä jaettu sen kautta. Kaadan kahvit kuppiin, ja painun koneelle. Välillä sitten ruoanlaitot sun muut pakolliset. Kun av menee kiinni niin nukkumaan nykyisin, ennen valvoin pidempään.

Vierailija
5/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättyäni laitan koneen käynnistymään, käyn vessassa, pesen hampaat ja laitan kahvin tippumaan. Sitten laitan tabletin käynnistymään, netti on tällä hetkellä jaettu sen kautta. Kaadan kahvit kuppiin, ja painun koneelle. Välillä sitten ruoanlaitot sun muut pakolliset. Kun av menee kiinni niin nukkumaan nykyisin, ennen valvoin pidempään.

Niin ja aamupalaa en syö koskaan, yleensä en lounastakaan.

Vierailija
6/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön.

Herättyäni käytän koiran, sitten aamupala ja sitten palsta auki. Tunnin verran palstailen ja kotihommiin.

Nyt oon bussissa menossa tapaamaan kaveria. Lounastreffit.

Eli palailen tänne pitkin päivää, mutten istu koko päivää koneella.

Vierailija
7/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön, mutta kohta olen. Avaan AV:n vasta kun olen saanut kahvikupin ja voileivän valmiiksi eteeni. Hampaat harjaan aamupalan jälkeen ennen liikkeelle lähtöä.

Vierailija
8/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ensin pitää juoda aamukahvit leivän kanssa ja lukea päivän lehti. Koneella katson ensin pakolliset läpi ja sitten tulen tänne. Läppäri on näppärästi keittiön pöydällä, joten ehdin palstailemaan ruuanlaiton lomassa.

Vierailija
10/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo (hävettää). Mut eka suihku ja aamupala. 

11/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein.

Vierailija
12/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole työtön.

2. Muu pätee. Ensimmäisenä herättyäni menen aamupaskalle ja palstailen kännykällä, sitten vasta hampaiden pesu ja aamupala. Pitkin päivää lusmuilen ja välttelen töitä ja palstailen. 

Vierailija
13/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Siksipä addiktoidun tänne aina kun alkaa tekemisten vuori lyödä yli kohtuuden. Eli rentoutan itteni väkisin. Samalla muistaa, miksi oikeastaan vitutus ihmiskuntaa kohtaan ei olekaan niin viallinen asenne kuin miltä se arjessa tuntuu.

Vierailija
14/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja herään ennen kuin av.

Vierailija
15/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija, mutta aamupalan ohessa selaan palstaa ja av kyllä häiritsee opiskelujani melko paljon. Tylsillä luennoilla saatan myös palstailla.

Vierailija
16/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
17/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en, en ja en.

Vierailija
18/18 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. En pese aamulla hampaita. Avaan eka alastomansuomen jos siellä ei mitään mielenkiintoista tulen tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme