Vierailija

Kyselen täältäkin ennen kuin neuvolasta soitetaan takaisinpäin... Onko kellään kokemusta lapsiveden tihkumisesta? Olen rv24 ja eilen illalla lorahti housuun nestettä ihan yhtäkkiä. Eka ajattelin että pissaa tai valkovuotoa mutta oli kyllä niin ohutta ja kaikki housut kastu että aloin miettimään olisiko ollut lapsivettä... Yöllä sitten heräsin tosi kivuliaisiin supistuksiin jotka kesti yhteensä n. 4 tuntia...
Edellinen lapsi syntyi rv30 raskausmyrkytyksen seurauksena...
Ottavatkohan minua osastolle vai mitäköhän tapahtuu, jännittää ja pelottaa :/

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sinuna kyllä soittaisin äitipolille ja kysyisin toimintaohjeita.

Äh, unenpöpperössä en osannut lukea kokonaan,olitkin jo ollut yhteydessä neuvolaan. Minulla oli kipeitä supistuksia ja lapsiveden tihkumista vvkolla 26 ja äitipolilta määräsivät vuodelepoon ennenaikaisuusriskin vuoksi. jos supistukset olisi jatkuneet, vuodelepo olisi tapahtunut osastolla mutta pääsin kotiin ja vauva syntyi 35+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No todellakin näytille synnytyssairaalaan! Jos on lapsivedenmeno, tarvitse antibioottia, kortisonit, lepohoitoa.....ei ehkä hyvä idea sinne neuvolaan soitella, mitä se Th siellä tuolle osaa??? Tietty jos on lapsivesitestejä, voi tarkistaa vedenmenon, mut tuskin ks osaa tutkia

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat