Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuusprojekti päätökseen? :)

Vierailija
13.09.2016 |

Aloitin teininä keräämään tietoa ja materiaalia eräästä melko harvinaisesta aiheesta. Aika pian hahmottui idea, että kirjoittaisin aiheesta laajahkon kirjan. Olen jollain tasolla työstänyt tätä projektia siitä saakka muun elämän ohessa. Nyt olen jo pian nelikymppinen. Vuosien varrella olen käyttänyt todella paljon aikaa ja myös rahaa tähän projektiin, mm. vieraillut eri maissa etsimässä aineistoa.

Viime aikoina keskeneräinen projekti on alkanut vaivata ja haluaisin siitä henkisesti ja fyysisesti eroon. Osia käsikirjoituksesta on valmiina, mutta kokonaisuuden pistäminen kasaan vaatisi keskittymistä ja aikaa, mihin ei toimeentulosyistä ole tällä hetkellä mahdollisuutta. Lisäksi olen alkanut epäillä koko projektin mielekkyyttä. Osittain myös rima kirjan laadun suhteen voi olla turhan korkealla. Tuntuisi kuitenkin tyhmältä luovuttaa homma kaiken tämän panostuksen jälkeen.

Kokemuksia vastaavista ikuisuusprojekteista tai hyviä neuvoja? Miten saisin homman jonkunlaiseen päätökseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua perfektionistille :) Voin käyttää suunnitteluun vaikka vuosia niin kuin sinäkin mutta kun työ pitäisi aloittaa, on rima liian korkealla ja torppaan koko ajatuksen.

Vierailija
2/4 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raota hieman aihetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kertoa aiheesta tarkemmin täällä, se liittyy (kulttuuri)historiaan.

Vierailija
4/4 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme