Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joutuuko Unkari ulos EU:sta?

Vierailija
13.09.2016 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei joudu, ei EUlla ole tuollaiseen lihaksia.

Vierailija
2/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu. Luxemburgilla mitään päätösvaltaa ole, ja muutenkin erottaminen vaatisi yksimielisyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen siis viittasi tähän:

http://en.reporter-ua.ru/the-foreign-minister-of-luxembourg-demands-to-…

Unkarissa on kusipää-hallitus, mutta ei jäsenmaita ennenkään sen takia ole unionista erotettu.

Vierailija
4/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kreikkaa ei potkittu pois muutama vuos sit kaiken perseilyn jälkeen niin ei kyllä potkita unkariakaan! Britannia päätti lähteä itse ja sitä ei meinata päästää pois

Vierailija
5/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatulinkki,thänks👍

Vierailija
6/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on täysin avuton instanssi, puhetta riittää mutta mitään konkreettista ei tapahdu kuitenkaan.

Vierailija
7/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joudu. Parhaimmassa tapauksessa pääsee pois EUsta.

Vierailija
8/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä yksi jäsenmaa yksin päätä. Muutenkin erottamisprosessi vaatii jo aikamoisia tapahtumia. Itse eroaminen on eri asia, sitähän Britit nyt "harjottelee".

Vierailija
9/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu. Vaikka itse olen pro-EU niin tiedän kyllä ettei sillä ole varaa enää menettää ainuttakaan maata.

Vierailija
10/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kreikkaa ei potkittu pois muutama vuos sit kaiken perseilyn jälkeen niin ei kyllä potkita unkariakaan! Britannia päätti lähteä itse ja sitä ei meinata päästää pois

Britannia ei ite suostu lähtemään. Eu on sanonut monta kertaa että lähtekää jo. Britit uhosi ja totuus lyö pahasti niitä naamaan. 

Vierailija
11/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orban vaatii, että tyhjät salakuljetusalukset on tuhottava ja vain vain kristittyjä vainottuja otettava Eurooppaan.

Jos tällä perusteella erotetaan EUsta, voi Suomikin alkaa täytellä eroanomusta, kiitos.

Vierailija
12/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Unkari nimenomaan ole pitänyt sopimuksista kiinni? Saksaahan tässä pitäisi moittia kun oikein kehoittivat pakolaisia liikkumaan maasta toiseen Dublinin sopimuksen vastaisesti. Eipä kyllä yllätä, että Saksa saa perseillä niin paljon kuin haluaa eikä kukaan puutu asiaan. Sais Merkelikin hävetä ja painua helvettiin.

Vierailija
13/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orban vaatii, että tyhjät salakuljetusalukset on tuhottava ja vain vain kristittyjä vainottuja otettava Eurooppaan.

Jos tällä perusteella erotetaan EUsta, voi Suomikin alkaa täytellä eroanomusta, kiitos.

Miksi Suomenkin pitäisi. Meidän älyvapaumusto suorastaan haluaa musulmaanien virran jatkuvan ilman esteitä. Junckeritn ja ääsbornit ovat tyytyväisiä.

Vierailija
14/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxemburg on veroparatiisi ja kuolemankauppiaiden(asekaupan) rahanvaihtokeskus. Luxemburg vain yrittää kääntää huomiota pois omista sähläyksistään. Panama-paljastusten jälkeen on tullut paljon kiusallisia kysymyksiä Luxemburgin hämäristä toimista.

Vierailija
15/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että Unkari ottaa ja lähtee ihan itse. Tuollaista valtiota ei kaivata länsimaalaisia arvoja vaalivassa yhteisössä.

Vierailija
16/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Suomikin erotettaisi! Mutta eihän ne kilttejä tyhmiä mallioppilaita erota vai pitäisikö sanoa että hyödyllisiä idiootteja aina tarvitaan.

Vierailija
17/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että Unkari ottaa ja lähtee ihan itse. Tuollaista valtiota ei kaivata länsimaalaisia arvoja vaalivassa yhteisössä.

Haha, joo. Nämäkö länsimaissa arvoja:

- islamin ja islamistien suosiminen

- omien yhdessä sovittujen lakien ja sitoumusten rikkominen ihan koko ajan, etenkin talousasioissa ja siirtolaiskysymyksissä

- harvainvalta

- hallinto, joka on kaukana läpinäkyvästä

- hylätään hädänalaisimmat leireille ja autetaan vahvimpia ja röyhkeimpiä

- uhkailu ja kiristys, toisaalta uhkailun ja kiristyksen edessä nöyristely

...

Lista jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
18/18 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romania ja Bulgaria voisivat lähteä. Ei tulisi ikävä.