Kauheita nää ovuloinnit.. Voisin naida jokaista vastaantulevaa komeaa miestä
Ja sitten kun en tietenkään oikeasti siihen hommaan rupea niin runkkaan kotona sata orgasmia heitä ajatellen.. Phuuh
Kommentit (45)
Hei. Taas meitä rumia sorretaan. Tyypillistä vauvapalstalla.
Ovulaatioajat ottaa tosiaan koville joskus. Pelkästään jos kävelee jonkun miehen läheltä ja haistaa sen tuoksun saa ihan nöpöttämään ja kuumottamaan. Ja ei, en silti ole ikinä pettänyt miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatioajat ottaa tosiaan koville joskus. Pelkästään jos kävelee jonkun miehen läheltä ja haistaa sen tuoksun saa ihan nöpöttämään ja kuumottamaan. Ja ei, en silti ole ikinä pettänyt miestäni.
Ajatuksessasi olet jo pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä runkkari. En antais tuollaiselle.
T: Komea mies
Hah :D
Ap
Hah! Tuttu tunne. Tänään viimeksi luennolla tuijottelin luennoitsijaa, jonka rintalihakset erottuivat kauluspaidan alta, uuh..
No totta hemmetissä sitä haluaa naida komeita miehiä eikä rumia. Mulla on ovulointiaikaa varten parikymppinen pitkä ja jumalaisen komea rakastaja, käyn silloin aina hänen luonaan ja naidaan kun kanit. Muun kuun pystyy olemaan ihan nätisti. 😃
Sama vika. Olen sinkku enkä saa munaa. Tinderistäkään en löytänyt mitään, perhana!
Jos naisella on vaikeuksia saada seksiä, niin on pakko olla todella ruma tai helvetin nirso. Tai muuten vaan pelkuri.
Mä en voi käydä salilla ovulaation aikaan, koska se testosteronin määrä huumaa täysin. Viimeksi oli pt-tapaaminen oviksen aikaan, ja meinasin istua sen syliin viettieni viemänä. :D Paheneekohan nää vielä tästä??:D
Ei tarvi olla komeakaan, kaikki miehet alkaa tuoksua pantavilta
Voi kyllä, allekirjoitan tämän täysin. Erityisen turhauttavaa on kun miehellä on nyt täysi tohina sen opinnäytetyön kanssa päällä, joten olen yksin kiimassani. Eilen tuli runkattua 8 kertaa. Ja pitäis munkin keskittyä ankarasti noihin opiskelujuttuihin, mutta ei pysty kun mieli harhailee ja housut kastuu.
Ehkä kaikkein pahinta on silti se että tuntuu ettei mikään (soolo)seksimäärä riitä. Vaikka saisi miesystävältä huomiota joka päivä niin silti juurikin kuumien miesten ohi käveleminen, läsnäolo luennoilla ja niiden tuoksu saa sekaisin. Tahallaanko ne sen tekee, häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksessasi olet jo pettänyt.
Onko siis niin, että itse hallitset täysin mistä kiihotut? Että päätät itse "oh, mieheni tekee helikopteria, nyt sallin itseni kiihottua"?
Tietysti e-pillerit esim. estävät ovulaation, joten tuollaista "hormonikierron aiheuttamaa" kiihotusta ei edes synny, helppohan se silloin on olla.
Sama! Paitsi että mä meen hulluksi myös naisista, eli kaikki vastaantulijat pistää hyrräämään. Kaupassakin jos joku vähänkään silmää miellyttävä kävelee läheltä niin meinaan alkaa kiehnätä ja lääppiä. Ärsyttävää kun ajatus ei pysy kasassa kun mielessä pyörii vaan seksi seksi seksi. Onneks kestää vaan muutaman päivän kuukaudessa!
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on vaikeuksia saada seksiä, niin on pakko olla todella ruma tai helvetin nirso. Tai muuten vaan pelkuri.
Mites tämä liittyy ovulointiin ja siihen liittyvään panetukseen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi käydä salilla ovulaation aikaan, koska se testosteronin määrä huumaa täysin. Viimeksi oli pt-tapaaminen oviksen aikaan, ja meinasin istua sen syliin viettieni viemänä. :D Paheneekohan nää vielä tästä??:D
No mä olen jo 37, eikä hellitä. En tosin ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin hetken alle parikymppisenä. Tiettyyn ikaan kuusta mä haistan miehet, siis nekin jotka eivät haise hielle, paskalle tai partavedelle. Ihan järkyttävää yrittää keskittyä esim. töihin. Ja kyllä nöpöttää.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen jo 37, eikä hellitä. En tosin ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin hetken alle parikymppisenä. Tiettyyn aikaan kuusta mä haistan miehet, siis nekin jotka eivät haise hielle, paskalle tai partavedelle. Ihan järkyttävää yrittää keskittyä esim. töihin. Ja kyllä nöpöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen jo 37, eikä hellitä. En tosin ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin hetken alle parikymppisenä. Tiettyyn aikaan kuusta mä haistan miehet, siis nekin jotka eivät haise hielle, paskalle tai partavedelle. Ihan järkyttävää yrittää keskittyä esim. töihin. Ja kyllä nöpöttää.
Sorry tuplat, palsta tökkii välillä
Hyi vittu, tuo ei oo kyllä yhtään normaalia. Ootko ajatellut terapiassa käydä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun en tietenkään oikeasti siihen hommaan rupea niin runkkaan kotona sata orgasmia heitä ajatellen.. Phuuh
Etkö osaa hillitä itseäsi? Hanki selkäranka.
Hyi mikä runkkari. En antais tuollaiselle.
T: Komea mies