Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantajat, kiinitättekö huomiota siihen mihin aikaan hakemus on lähetetty?

Vierailija
13.09.2016 |

Esim jos lähettää sähköpostilla, katsotteko kyseenalaisesti jos sen lähettää kello kaks yöllä? Vai kannattaako aina vaa lähettää vasta aamulla :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin joskus kaverini kanssa hakemukset siivousfirmalle puolta tuntia ennen hakemusajan päätyttyä (kello 00.00 oli aika). Ei saatu kumpikaan työtä.

Tuli vain mieleen.

Vierailija
2/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit säätää koneesi kellonajan aamuun jos lähetät yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jeesus mikä säätö, ja eiks "netillä" ole kuitenki iha oma aika, ei se sitä leimaa siitä koneesta ota? Ap

Vierailija
4/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööö mitä?

Kyllähän vastaanottajalle näkyy se sähköpostin saapumisaika, ei siinä lähettäjän kellonajat vaikuta. :D Sama kuin jos ulkomailta lähettäisi Suomeen, kyllä se ihan Suomen aikana tulee.

Mutta en tiedä, luulisi, että ei ne sitä lähetysaikaa edes katso, kun hakemuksia tulee niin paljon. Tosin, jos vahingossa sattuisi pistämään silmään, en tiedä miten kukin reagoisi. :)

Vierailija
5/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lähettää kesken työpäivän privaattimeilistään....en ole koskaan muistaakseni näin tehnyt, mutta kun on näitä "palkkaamme ekan joka miellyttää"-ilmoituksia.

Vierailija
6/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jeesus mikä säätö, ja eiks "netillä" ole kuitenki iha oma aika, ei se sitä leimaa siitä koneesta ota? Ap

Olen tehnyt näin itse, tietääkseni toimii. Voit kokeilla lähettää mailia itsellesi väärällä kellonajalla.

Vierailija
7/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt näin itse, tietääkseni toimii. Voit kokeilla lähettää mailia itsellesi väärällä kellonajalla.

No en kyllä jaksa, jos työnantaja kyseenalaistaa mun valvomista tai ei voi odottaa aamuun niin olkoot :D ap 

Vierailija
8/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa hakemuksen lähettää siihen aikaan kun itselle sopii. Onhan ihmisillä töitä ja menoja mihin kellonaikoihin vaan minä viikonpäivinä vaan. Kaikki todellakaan ei elä mitään 9-15 -todellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme