Raahessa kuollut kaksi lasta tulipalossa viimeyönä
Neljän asunnon rivitaloyhtiö tuhoutui täysin. Isä ja yksi lapsi pelastuivat. Syttymissyystä ei tietoa.
Radion uutisten mukaan 4 ja 8 vuotiaat, lehdessä puhutaan 6 ja 10 vuotiaista.
Kommentit (16)
Hirveetä :( kumpa kaikki muistaisi tarkastaa säännöllisesti ne palohälyttimet ja asentaa niitä riittävästi.
Karmeaa. Mun isä kuoli tulipalossa, siitä on niin vaikea toipua kun läheinen kuolee noin. Etenkin lapset, jotka vanhempien vastuulla.:(
Hyvä, että edes yksi lapsi pelastui.
Ikävä kyllä, sen verran kyyniseksi jo tullut vuosien saatossa että väkisinkin tulee mieleen se että teko on voinut olla tahallinen. Toivottavasti ei.
Surullista jokatapauksessa.
Ihan kamalaa että isä pelastunut mutta kaksi pikkuista ei. Jotenkin omalle kohdalle en näkis tommosta tapahtuvan. Luultavasti kuolisin ite pelastaessani lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa että isä pelastunut mutta kaksi pikkuista ei. Jotenkin omalle kohdalle en näkis tommosta tapahtuvan. Luultavasti kuolisin ite pelastaessani lapsiani.
Helppo se on nyt sanoa miten itse toimisi. Ei se siinä tilanteessa aina niin sitten menekään.
Ehkä se kämppä on ollut jo niin täynnä savua ja liekkejä, että isä on pienin lapsi sylissä hoiperrellut kiireessä vain äkkiä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä se isä on tehnyt? Ehkä juurikin pelasti sen yhden selvinneen lapsen. Ai joo, mut eihän sekään riitä, kun supermamma pelastaisi kaikki kolme. Sä et ole siellä palopaikalla ollut, joten pidä syytöksesi omassa mahassasi.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
^ Minä ainakin nukun niin sikeästi, että saa vaikka pommi räjähtää mutten herää. Ja häkä voi viedä tajunnan niin ettei savua edes välttämättä havaitse.
Lähellä asuvana voin sanoa, että 00:40 aikaan kun olin tupakalla pihalla , yhtäkkiä iso savuvana tulee parin korttelin päästä, luulin aluksi sitä pilveksi, mutta kun alkoi jotain paukahteleen, niin hoksasin olevan iso tulipalo ja tästä noin 5 minuuttia niin kauhesti paloautoja menee läheiseltä tieltä ja pauke vaan jatkuu, joten olisiko häkkivarastossa tai jossain talossa ollut räjähdeherkkää tavaraa ja aiheuttanut heti koko rivarin syttymisen.
Vahinko hellasta lähteny rasvapalo 😢
Mää tunsin ne ja vieläki itken täälä😭😭😭
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016091322305699_uu.shtml