Itkuorgasmi
Kaveri kertoi että on saanut sängyssä miehensä kanssa niin voimakkaan orgasmin että purskahtaa itkuun.
Mietin että puhuuko kaveri ihan potaskaa vai tuollainen oikeasti mahdollista? Onko kokemuksia?
Kommentit (15)
On täysin mahdollista! Onneksi ukkoni tietää jo, ettei siinä mitään sen kummempaa, kuin vähän normaalia enemmän lähelläpitoa jälkihoidoksi. Joskus vaan tuntuu niiiiin hyvältä.
Ootan kolmatta lastani ja tän ootuksen aikana on alkanu tapahtua moista.En ymmärrä miks mutta se tuntuu että orgasmi menee jotenkin ihan yli ja sit itkettää.Tuntuu siis järkyttävän hyvältä.Varmaan hormoonit ihan päin persusta:D
On mahdollista. Itselle pari kertaa käynyt niin ja itku tulee vähän kuin puskista eli yllättäen. Niin kuin joku laittoi, niin päänsilitys auttaa.
toiset kuulemma itkeskelee .. mina huudan voihkin ja nauran
Kyllä on kokemusta, pari kertaa tapahtunut. Tosi noloa alkaa täristä ja itkeä holtittomasti 😒
Ihan on mahdollista,mulla on 13 vuoden suhteen aikana käyny noin useasti...usein silloin orgasmi on just tosi voimakas ja on voinut olla jotain henk.koht murheita tai miehen kans jotain pidempiaikasita erimielisyyttä. Joskus taas on tuntunu se orgasmi niin tajunnan räjäyttävältä, että vesi vaan alkaa valumaan silmistä ja siinä sitä sitten on itkevänä ihmetelly, että miten toinen ihminen voi saada mussa jotain tälläistä aikaan :)
Okei kiinnostavaa :) Te jotka saatte noita niin oletteko saaneet itkuorgasmeja lyhytaikaisten kumppanien/ yhden yön juttujen kanssa?
-ap
Ja 8 jatkaa vielä, että mä myös joskus nauran tai naurahdan kun orgasmi tekee tuloaan ja jäälleen syystä että, kun tuntuu niin mielettömän hyvältä :-D
mullekkin on käynyt niin, se on vähän hassua, mutta toisaalta kivaa :D kun vaan on niin jotenkin voimakas ja kokonaisvaltainen orgasmi että ne kyyneleet vaan tulee hallitsemattomasti.
AP:n viestiin 9: en harrasta yhdenillan juttuja mutta nykyisen miehen kanssa näin kävi jo oiskohan ollut kolmannella seksikerralla, molemmat hämmentyi siitä tilanteesta aika paljon :D
Minä en ainakaan oo koskaan saanu lyhemmissä suhteissa. Mut toisaalta, ei seksikään oo koskaan ennen tuntunu tältä kun nykyisen kanssa...
Okei, täytyy myöntää että oon vähän kade tollasesta :D Kuulostaa aika mahtavalta!
-ap
Exälle oli kerran sattunut vakavampi läheltä piti äksidentti päivällä. Tavattin samaisena iltana useamman viikon tauon jälkeen. Oltiin molemmat tosi kiimaisia tauon jälkeen. Kesken orkun exä räjähti itkemään ihan täpöillä samalla kun orkku jatkui. Arvasin heti että nyt tuli päivän paineet ulos ja jatkoin exän orkutusta. Yksi kiihottavimmista akteista ikinä.
Totta se on. Minä valitan isein orgasmin aikana. Joskus muinoin huusin apua, mutta onneksi pääsin siitä eikä palokunta ehtinyt tulla oven läpi auttamaan.