Haittaako sua jos miehesi ei sano että rakastaa?
Mieheni ei koskaan sano "mä rakastan sua". Joskus kysyin, että rakastaako ja vastasi myöntävästi. 5vuotta avioliittoa takana ja olisihan se edes kerran vuodessa kiva kuulla.
Kysymys otsikossa.
Kommentit (6)
Ei haittaa. Parempi että osoittaa rakkautensa teoilla eikä sanoilla.
Vaikka onhan se toki kiva joskus saada hellyyttä myös sanallisesti. Tosin itsekin karsastan noiden kolmen sanan sanomista, ne ovat jotenkin niin painostavat ja kliseisesti latautuneet. Vaikea sanoa luontevasti. Mielummin kerron, että toinen on minulle tärkeä tai että tykkään tosi paljon.
Kyllä haittaisi. Tietysti se riippuu ihmisestä eikä kukaan yksin voi sanoa että miten sen oikeasti pitäisi mennä. Kysy itseltäsi, haittaako se sinua? Sanotko sitä itse miehellesi? Vai onko nyt kyse vain siitä ettei miehesi sano sitä sinulle oma-alotteisesti vaan vain vastaa silloin kun itse sanot?
Kyllä omalta suhteeltani haluan, että ihanista asioista jaksetaan muistutella, joidenkin mielestä ehkä jopa liikaakin. Vaikka toiseen on joskus rakastunut ja siitä toiselle kertonutkin, ei se aikojen saatossa saisi muuttua itsestäänselvyydeksi. Kyllä rakkaudesta ja toisen hyvistä puolista täytyy jaksaa muistutella, tämä on oma näkemykseni.
Tietysti ihmisiä on erilaisia, jotkut saattaisivat jopa ahdistua liiasta kehumisesta ja rakkaudenosoituksista, silloin en näe teillä olevan minkäänlaista ongelmaa.
Jos tämä kuitenkin itseäsi paljon vaivaa ja tahtoisit kuulla tuon lauseen useammin, koita tehdä jotain asialle. Onko näin ollut aina, vai ovatko rakkaudenosoitukset vähentyneet vuosien saatossa?
Suhteen alussa sanoin itse aina ensin ja hän vastasi. Viimein kyllästyin ja lopetin enkä ole niitä sanoja sen jälkeen kuullut...Tiedän kyllä että hän rakastaa, kyllä sen teoista huomaa mutta miksi se on niin vaikeaa sanoa minulle. Hän tietää että se olisi minulle tärkeää eikä silti sano sitä. Edes kerran vuodessa. AP
Ei haittaa, koska en itsekään sano. Tykkäisin myös sanallisista rakkaudenosoituksista, mutta koska ne ei oo meille kummallekaan luontevia, en halua niitä väkisin nyhtää. Joskus toki sanotaan, mutta ehkä juurikin kerran vuodessa.
Haittaisi jos nyt lopettaisi kun sanoo sen joka päivä! mut juu haittaisi muutenkin, sen verran tarvitsen vahvistusta etten rupea kuvittelemaan omiani