Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään jumalaa

Vierailija
12.09.2016 |

Olen lapsesta asti pelännyt jumalaa. Pelkään jatkuvasti että teen jotain väärin. Minusta tuntuu että jumala vihaa minua, pitää minua pahana ihmisenä. Vaikea kuvailla sanoin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, sillä minä olen vieressäsi ja minä pelkään.

Vierailija
2/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että sulle on lapsena opetettu jotain tuollaista? Tai heijastaa jotenkin omaa isäsuhdetta? Itse yritän ajatella Jumalaa hyvänä isänä, joka pitää huolta lapsistaan. Taivaan Isi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelätäkin, kirjan mukaan Jumala on kostonhimoinen, narsistinen, pikkumainen paskiainen, joka sortaa heikompiaan ilman mitään tunnon tuskia.

Vierailija
4/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, itsekin lapsena pelkäsin yhtä mielikuvitusolentoa.

Vierailija
5/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ettet mitään todellista pelkää.

Vierailija
6/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vihaako Jumala erityisesti ketään, mutta olen tullut siihen päätökseen että olennolla on sadistisia taipumuksia.

Jos Jumala on kaikkivoipa ja kaikkitietävä kaiken luoja, niin miksi ihmeessä Jumala olisi luonut maailmasta sellaisen paikan, missä on vääryttä ja tuskaa? Miksi hän ei luonut maailmasta sellaista jossa on kaikilla kivaa? Miksi hän loi Saatanan? Alussa oli vain yksi luoja ja se oli Jumala. Saatana on siis Jumalan luoma pahuutta edustava olento. Tämähän tekee Jumalasta pahantahtoisen. Jos hän on kaikkitietävä, niin hän varmasti tiesi kaikki skenaariot, mitä tapahtuu jos Saatana astuu kuvioihin ja ihmisille annetaan vapaa tahto.

Kuka on muuten luonut Jumalan? Mistä hän on peräisin?

Ja anteeksi, ei ole tarkoitus luokata ketään mutta näihin kysymyksiin en ole saanut vastauksia, ja sen takia en pidä Jumalaa kovin mukavana kaverina.

Vierailija
7/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helvetti on täällä maan päällä. älä pelkää. sielu vaetaa toiseen parempaan elämään kuoleman jälkeen.

Vierailija
8/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista jumalaa pelkäät? Kristinuskon?

Vierailija
9/9 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon/islamin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan