Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillerit ja raskaana? Onko muilla ollut omituisia oireita vai mistä aloitte epäilemään raskautta?

Äpö
12.09.2016 |

Syön nyt Cerazette-pillereitä vasta kolmatta liuskaa ja on ollut kaikenlaisia aloitukseen liittyviä oireita ja myös pari unohdusta. Kiinnostaisi nyt tietää onko muut tulleet raskaaksi pillereiden aikana ja mistä aloitte epäilemään että vauva olisi saanut alkunsa? Olen aikaisemminkin syönyt näitä pillereitä ja raskausoireita on ollut vaikka yhtäkään en silloin nunohtanut. Nyt on pahoinvointia ja väsymystä ja menkat hukassa, huomenna aamulla teen testin. Onko ne raskausoireet jotenkin erilaisia kun syö pillereitä vai pahempia tai miedompia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään eroa, jos tulee plussa niin silloin ON raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet valekuukautiset tuli ja kun ei seuraavia kuulunut tein testin. Pitkällä siis oltiin ja nuo raskausoireet olin pitänyt vain normaaleina kuukautisoireina, jotka itsellä aina olleet rajut.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3! Oliko sulla kivuliaat menkat vain vaan omituisen oloista vuotoa?

Vierailija
5/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apö kirjoitti:

3! Oliko sulla kivuliaat menkat vain vaan omituisen oloista vuotoa?

Oli kivut myös ja vuoto normaalia veristä, myöhemmin ajateltuna toisella ja kolmannella kertaa niukkenevaa. Rinnat todella arat, mutta näin on aina ollut menkkojen aikaan. Tosin myöhemmissä raskauksissa olen oppinut jo erottamaan tuon rintojen arkuuden erilaiseksi. Tuo oli siis ensimmäinen raskaus ja pillereitä söin hyvin säännöllisesti ja tämän lisäksi käytössä usein myös kumi. Hormonaaliseen ehkäisyyn en ole enää myöhemmin luottanut..

Vierailija
6/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kellontarkasti söin pillereitä ja varman päälle vielä aloitus ohjeiden mukaan kun aloitin pillerit. Siitä huolimatta heti raskaaksi. Oireita oli ja luulin että johtuvat pillereistä ja jatkoin edelleen syömistä. Sitten oli jo pakko tehdä testi ja raskaana olin. En enää ikinä syö pillereitä tai luota niihin!!

Vierailija
7/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin ja rinnat kasvoi ja tein testin. Selkeä raskaus 3 kk. Eka syntyi ja sitten ei pilleriehkäisyä enää.

Vierailija
8/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereillä vuoto meni hyvin niukaksi ja vuoden kuluttua sain pari kiloa ja luulin lihoneeni. No, en ymmärtänyt heti kun ehkäisy oli. Varmaan 1 kk vielä meni ja alkoi tuntua omituiselta. Raskaustesti ja avot selkeä viiva. Heti lääkäriin ja ultraan ja tyttö! Ihana 4 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä