Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä esimiehenä reagoisit tällaiseen uutiseen?

Vierailija
11.09.2016 |

Jos alaisesi ilmoittaisi että hänen toinen vanhempi on kuolemansairas ja sairaalassa.
Miten reagoisit? Mitä sanoisit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen pahoillani, ja kysyisin tarvitseeko alainen vapaata.

Vierailija
2/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin lomapäivien käyttämistä ensin ja sitten palkattomien vapaiden ottamista jatkoksi. Jos alaisesi tarvitsee lisää lepoa, niin hän hakee sitten siihen tarkoitukseen sairaslomaa.

Vierailija
4/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin ensin, mitä hän haluaa sanoa. Asiassa on sekä inhimillinen että virallinen puoli. Hän luultavasti ei kerro pelkästään saadakseen minulta sympatiaa vaan informoidakseen työhön mahdollisesti vaikuttavasta tapahtumasta. Siksi pyytäisin lopuksi kertomaan, jos töitä tarvitsee järjestellä uusiksi.

Vierailija
5/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollu toinen vanhemmista vaan muuten todella läheinen perheenjäsen tuossa tilanteessa. Pomo totes "oivoi" ja vaihto puheenaihetta

Vierailija
6/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osottaisin sympatiaa, olisin pahoillani ja kysyisin tarvitseeko vapaata. Ymmärtäväiset pomot parhaita.

Vierailija
7/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin, eli olen pahoillani ja tarvitsetko vapaata. Mahdollisesti voisin esittää, ettei tarvitse olla asiakaspalvelussa, jos sellainen tilanne on. Palkallista vapaata olisi paha myöntää, koska aika voi olla päivä tai se voi olla viikkoja. 

Mieheni äiti kuoli keväällä, mies ei puhunut töissä mitään. Terveyskeskus oli työmatkan  varrella, kävi aina töiden jälkeen katsomassa. Ei tainneet työkaverit tietää koko aikana mitään. Se kuolema tuli myöhään perjantaina, mies ehti surra viikonlopun ja meni maanantaina taas töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan