20-vuotias tyttäreni seurustelee miehen kanssa, jolla on lapsi.
Mies on lisäksi tyttöä 10 vuotta vanhempi. Jos mies olisi alle 26v niin miksei? Kolmekymppisen setämiehen kanssa "seurustelua" taas en todellakaan voi hyväksyä. Miten voisin estää heidän ''suhteensa''? En todellakaan anna jonkun vanhan limaisen ukon koskeakkaan tytärtäni.
Kommentit (12)
No voi voi sentäs... Kato ku elämä on.
Vierailija kirjoitti:
up
In your Ass IKIS
Noh, fakta on se ettet voi määrätä 20-vuotiaan tyttäresi seurustelusta. Ei kannata tuomita - luot vaan särön tyttäresi ja sinun suhteeseen. Todennäköisesti tytär itse huomaa, ettei suhde toimi, mutta se täytyy hänen itse huomata.
Olin samanikäisenä suhteessa reilusti vanhemman miehen kanssa. Ei perhe sille hurrannut, muttei tuominnutkaan. Meidän suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa ja elämäntilanteiden erilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Noh, fakta on se ettet voi määrätä 20-vuotiaan tyttäresi seurustelusta. Ei kannata tuomita - luot vaan särön tyttäresi ja sinun suhteeseen. Todennäköisesti tytär itse huomaa, ettei suhde toimi, mutta se täytyy hänen itse huomata.
Olin samanikäisenä suhteessa reilusti vanhemman miehen kanssa. Ei perhe sille hurrannut, muttei tuominnutkaan. Meidän suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa ja elämäntilanteiden erilaisuuteen.
Entäs jos suhde toimiikin? Eihän tuollaista voi etukäteen tietää!
Kuinka monta keskustelua ajattelit aiheesta vielä tehdä?
Lähettäisin mieheni lopettamaan suhteen ja vähän äkkiä.
Miehelle maksettaisiin hyvä summa että jättäisi rauhaan lapsemme. Jos se ei käy niin laittaisin mieheni kovistelemaan setää.
Tuohan on aivan sairasta ja kiellettyä. Ei missään seurakunnassa tehdä noin.
Just