Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni mies käyttää liian isoja kenkiä!!! Tuttava miehen jalka näyttää aika saman kokoiselta kuin 38 ja hän käyttää 42 kokoa :,D miksi???

Vierailija
11.09.2016 |

Kompleksi jalan koon kanssa??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä tästä pitää puhua kokoajan??? Eikä se nyt ole hänen oma asiansa minkälaiset kengät ostaa, kunhan tuntuvat hyvältä jalassa tai no tuntukoot, vaikka kuin paskalta, mutta miten se on sun ongelma ap????

Ei kiinnosta vaikka jollain miehellä olisi jalka 22 ja käyttäisi 45. Olkoot ei vain kiinnosta. Jokainen valitkoon kenkänsä itse.

Vierailija
2/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äijän jalka on kokoo 41 ja pitäis 44koon kenkiä.Sit käytössä ne käret alkaa kaartua ylös päin ja näyttäävät ihan tontun tossuilta.Oo nauranu asiaa sille suoraan ja ollu hankkimassa sopivia kenkiä.Enää ei kengät törötä taivasta kohen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä tästä pitää puhua kokoajan??? Eikä se nyt ole hänen oma asiansa minkälaiset kengät ostaa, kunhan tuntuvat hyvältä jalassa tai no tuntukoot, vaikka kuin paskalta, mutta miten se on sun ongelma ap????

Ei kiinnosta vaikka jollain miehellä olisi jalka 22 ja käyttäisi 45. Olkoot ei vain kiinnosta. Jokainen valitkoon kenkänsä itse.

Elä viiti nipottaa.Mää syömään niin helpottaa tuo kireys

Vierailija
4/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän koon 47 kenkiä, onko tämä joku plussa naisten silmissä vai?

Vierailija
5/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paha pakkomielle. Olet ihmetellyt miesten kenkien kokoja/ lestitystä jo aika monessa viestissä. Vaikka jalka näyttäisi saman kokoiselta kuin sinun jalkasi se voi silti olla isompi ja miesten kenkien mitoitus/lestitys eroaa naisten kenkien vastaavasta. Montako kertaa ajattelit  vielä julistaa omaa tyhmyyttäsi kirjoittelemalla aiheesta tänne? Ja miksi tunnet tarvetta kirjoittaa tänne tuttavasti jalan koosta? Oletko  ihan vatipää elämäm_koululainen?

Jospa oikeasti  vaikka googlaisit asiasta. Kyse ei ole kompleksista vaan  kenkien mitoituksesta, oi uuvatti. Lontoon murteella voipi  löytyä aiheesta enemmän tietoa.  Jos olisit minun tuttujani, häpeäisin tunnustaa että  tunnen noin yksinkertaisen ihmisen.

Vierailija
6/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon huomannu saman omalla miehellä jalka 26cm. Ja käyttää 43.

Koko taulukon mukaan 27cm olisi vasta 42 ja 27.5 cm 43.

Vierailija
7/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käyttää :D minun miehen jalka on olevinaan 42, mutta hätätapauksessa pystyi käyttää mun koon 37 kumppareita, mitä ihmettelen kovin..

Vierailija
8/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan jalka on nyt saman kokoinen kuin mun jalka. Itse käytän koon 38 kenkiä, mutta pojan kengät kokoa 40. Poika ei itse valitse kenkiä vaan minä ostan. Olen sitten joutunut vaihtamaan isompaan kun alle 40 ei mahdu. Oliskohan mitoituksissa eroa?

Vierailija
9/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on paha pakkomielle. Olet ihmetellyt miesten kenkien kokoja/ lestitystä jo aika monessa viestissä. Vaikka jalka näyttäisi saman kokoiselta kuin sinun jalkasi se voi silti olla isompi ja miesten kenkien mitoitus/lestitys eroaa naisten kenkien vastaavasta. Montako kertaa ajattelit  vielä julistaa omaa tyhmyyttäsi kirjoittelemalla aiheesta tänne? Ja miksi tunnet tarvetta kirjoittaa tänne tuttavasti jalan koosta? Oletko  ihan vatipää elämäm_koululainen?

Jospa oikeasti  vaikka googlaisit asiasta. Kyse ei ole kompleksista vaan  kenkien mitoituksesta, oi uuvatti. Lontoon murteella voipi  löytyä aiheesta enemmän tietoa.  Jos olisit minun tuttujani, häpeäisin tunnustaa että  tunnen noin yksinkertaisen ihmisen.

No höpö höpö. Edelliset kumpparini olivat kokoa 36 ja tunsin että ne on pienet, joten ostin uudet kokoa isommat. Kyllä se nyt vaan niin on, ettei mieheni jalka voi mitenkään olla kokoa 42 kun ne saappaat mahtuivat hänen jalkaansa. Veikkaan että todellisuus on koko 39

Vierailija
10/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 45 koon jalka ja käytän 44-46 koon kenkiä. Mua taas v.tuttaa pitää suksia jalassa kesät ja talvet. M50

Vierailija
11/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kengissä pienemmän numerot, jotta luulevat että on siro jalka?

Vierailija
12/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun jotkut käyttävät liian isoja kondomeja?

Vierailija
13/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pojan jalka on nyt saman kokoinen kuin mun jalka. Itse käytän koon 38 kenkiä, mutta pojan kengät kokoa 40. Poika ei itse valitse kenkiä vaan minä ostan. Olen sitten joutunut vaihtamaan isompaan kun alle 40 ei mahdu. Oliskohan mitoituksissa eroa?

Ei vittu jos miesten ja naisten kengissä on oikeasti kokoluokitus erilainen vain siksi että miesten maskuliinisuutta suojellaan :D uskomatonta :D

Vierailija
14/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 45 koon jalka ja käytän 44-46 koon kenkiä. Mua taas v.tuttaa pitää suksia jalassa kesät ja talvet. M50

Kerroppas vielä montako senttiä se sun jalkas on niin me sit kerrotaan onko se oikeesti niin iso kun väität....

Vierailija
15/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla ihmisillä kengän on oltava suurempi, kuin jalkaterän pituuden mukainen koko, enkä lähde tässä luettelemaan syitä, koska kenen tahansa idiootin ne pitäisi itsekin tajuta. 

Vierailija
16/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päinvastoin monet naiset käyttää liian pieniä kenkiä. Jos jalka on vaikka 22cm pitkä, niin 22cm tennari on aika justi. Varpaankynnet kun pääsee pitkiksi, niin on jo pienet. Kengissä pitää olla vähän tilaa. Joku 0,5cm. Avokkaat eri juttu. Toki toi miesten senttikaupalla on vähän liikaa... Toki joillakin on leveä jalka ja sen takii tarttee isomman koon kuin pituus.

Vierailija
17/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myös mielummin numeron väljempiä kenkiä kuin numeron liian pieniä. Pysyvät jalat kunnossa. Joskus voi esim. iltapäivällä olla jalkaterä aavistuksen isompi tai paksumpi sukka käytössä. Mun mielestä paljon pahempi on se, kun näkee naisia, jolla on aivan liian pienet kengät tai korkkarit. Näkee jo kauas, että ei voi tuntua hyvältä kun jalka tursuaa kengästä yli. Tulee itsellekin vähän paha olla. 

Vierailija
18/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas vielä montako senttiä se sun jalkas on niin me sit kerrotaan onko se oikeesti niin iso kun väität....

Kohta varmaan tulee, että 25cm ja hupsista mun 26cm jalkaterä taitaakin olla 46 :D

Vierailija
19/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jalkaterän pituus on 27, mikä on periaatteessa useimmiten 43-44, jotka ovat lestin kohdalta liian kapeita. 45 ja on tilaa laittaa kenkä JA sukka samaan aikaan. Eikös ole järkyttävän jännä asia, että jalat on eri muotoisia?