Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat pariskunnat, miten teidän viikonloput sujuu?

Vierailija
11.09.2016 |

Teettekö asioita perheenä tai pariskuntana vai enemmän erikseen? Mä olen pitkässä parisuhteessa ja välillä tympii suuresti meidän viikonloput, ja lähinnä käsitys siitä, mikä on hyvä viikonlopun viettotapa.
Meillä jää aika automaattisesti siivous ja moni muu koti- ja pihatyö viikonlopulle, koska viikolla ollaan töissä ja lapset koulussa ja tarhassa. Eletään siis näitä kuuluisia ruuhkavuosia.
Mua häiritsee ihan suunnattomasti se, ettei me tehdä mitään yhdessä, vaan minä teen ja touhuan, mitä jaksan ja kerkeen, ja mies lähinnä valittaa, ettei saa olla rauhassa tarpeeksi (lue: löhötä ja olla vaan). Mä en näe, että meillä olisi varaa olla viikonloput "tekemättä yhtään mitään", tai sitten lapset jää ilman ruokaa ja me asutaan lian ja pölyn keskellä ilman puhtaita vaatteita ja pihanurmikko rehottaa metrisenä.
Onko muilla samanlaista? Miten saisin yhteyden mieheeni, ja miten saisin hänet osallistumaan nalkuttamatta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina paljon touhuamista:)

Perusviikonloppuun kuuluu aina jotain pihahommia näin okt:ssa kun asutaan, nyt puhdistettiin uima-allasta talvikuntoon (tosin käyn vielä reilun kuukauden kastautumassa päivittäin) ja tehtiin vähän puuhommia. Usein piipahdan omaan metsään katsomaan olisiko jotain marjoja tai sieniä vielä poimimatta.

Anoppi viedään kauppaan joka lauantai samalla kun itsekin käydään, mies jää mieluummin imuroimaan koko talon silläaikaa. Sitten siivotaan vessat ja vaihdetaan lakanat jos en ole sitä perjantaina jo tehnyt. Teemme myös 2 pvän ruuan jota syödään la ja ma.

Illalla ei tullut mitään fiksua tv:stä joten lueskeltiin ja juteltiin kumpikin omassa sohvannurkassa. Kotoista:) Teinillä oli kaveri yökylässä ja he touhusivat päivän ja illan omiaan toisessa kerroksessa. Nähtiin oikeastaan vain ruoka-aikoina:D

Sunnuntaina tulee usein kotoa poissa asuvat lapset, miniä ja ihana lapsenlapsi syömään. Ruokaa laitetaan ja syödään pitkän kaavan mukaan ja nautitaan yhdessäolosta. Illalla lueskellaan ja jutellaan. Nyt aloitin myös vuosien jälkeen kutomisen, en löytänyt sopivaa sohvatyynyn päällistä kaupasta joten teen sen itse.

20v yhdessä/50+ pari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän