Varpaankynsi irtosi... Pedikyyri yhteen varpaaseen??
Paljonkohan yksi rakennekynsi edes maksaisi? :D Heittäkään kynsiteknikot hinta-arvioita...
Oma kynsi on kasvanut siis irronneen kynnen alla reiluun puoleen väliin pituuttaan, eli muutama kuukausi vielä varmaan menee, ennen kuin se on taas normaali.
Kuinka usein tuollaista rakennekynttä pitäisi huollattaa vai miten homma toimii? Ikinä en ole sellaisia hankkinut, niin olen vähän pihalla asiasta.
Kommentit (3)
Miksi siihen mitään rakennekynttä pitäisi laittaa? Kesäkin meni jo. Ei siinä uuden kynnen kasvamisessa kauaa mene.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin vain laastaria varpaanpään suojana, kun mulla oli sama tilanne. Hyvin meni. Nyt kokonainen uusi kynsi jo.
Laastareissa ja ihoteipissä on vain se ongelma, että koska kävelen päivien aikana aika paljon, laastarit yms. tuppaavat rullautumaan irti. Pitää siis olla koko ajan vaihtolaastareita mukana, että saa laitettua uuden. Ajattelin, että tuollainen kynsi olisi vähän kestävämpi ja helpompi ratkaisu. Ap
Itse pidin vain laastaria varpaanpään suojana, kun mulla oli sama tilanne. Hyvin meni. Nyt kokonainen uusi kynsi jo.