Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä kutina pikkuhousunsuojista

Vierailija
11.09.2016 |

Kohta ei voi käyttää enää mitään. Öisin kestoside, mutta eihän niitä päivisin voi käyttää kun eivät pysy paikallaan. Käytän kuppia, mut olisi joku hyvä olla jos tulee ohi... Onko ehdotuksia, missä merkissä olisi vähiten ärsyttäviä aineita. Jotkut Alwaysit saa semmoisen kutkan aikaiseksi ettei mitään rajaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kestoside ei pysy paikoillaan?

Itsellä pysyy. Käytän kyllä kaksia pikkuhousuja päällekkäin siteiden kanssa, oli sitten kestoside tai kertakäyttö.

Vierailija
2/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset siteet, iho ei kestä muuta.

Ensin herkistyi pikkuhousunsuojille ja siten Always/Libresse aiheuttivat ihottumaa kutinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vuokkosten cotton -sarjaa, minä en muita halua enää käyttää..

Vierailija
4/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan liian löysät pikkarit... mut ei tunnu kivalta se neppari haaruksissa ja siteen päät rullautuu koko ajan. Öisin toimivat hyvin. Jos löytyisi jokin kestosidemerkki, joka pysyy paikallaan, alkaisin käyttää sitä heti. Kuppi kyllä pitää hyvin, ohivuodot harvinaisia, mutta en viittis töissä sitä riskiä ottaa.

Vierailija
5/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset cottonia suosittelen minäkin, kaikista muista tulee kutinaa.

Vierailija
6/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteissä ja pikkuhousunsuojissa voi olla hajusteita ja toiseksi jotain ainetta jonka nimen unohdin. Varsinkin ulkomaisissa siteissä on kaikenlaisia myrkkyjä. Suosittelen myös Vuokkosten cotton siteitä.

Vierailija
7/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi käyttää Alwaysia tai Libresseä, se pinta on sellainen että kutittaa limakalvoja ja tulee jopa ihottumaakin :<

Vuokkoset cotton, Rainbow ja Pirkka toimii parhaiten, niiden pinta on sellainen puuvillamainen ja miellyttävä. Eikä kutise paikat. <3

Vierailija
8/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt myös Vuokkoset Cotton -merkkisiä, kun muuta ei enää vpinut käyttää. Nyt nekin saaneet aikaan kutinaoireet. Eipä taida enää olla mitään tehtävissä?

Vierailija
9/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa kuin vuokkosissa on formaldehydiä. Se aiheuttaa kutinaa ja ihottumaa ym ikävää, allergiaa ja jopa syöpää.

Vierailija
10/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset! Ilman niitä en enää tule toimeen. Ovat parhaat alapäälle.

Vierailija
11/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset täältäkin. Ja side pitää vaihtaa usein 2-4 h välein) vaikka nuoto olisi niukkaa. Menkkojen aikana alapesu aamuin illoin.

Vierailija
12/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow on toiminut mulla hyvin. Olen herkkäihoinen muutenkin, eikä niistä ole tullut yhtään mitään ongelmia.

Vierailija
13/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkosissa on myös Bio100% sarja. Noissa on allergiatunnus.

Kun kutisee, sivele hoidoksi maustamatonta jugurttia yöksi "alkakertaan".

Vierailija
14/14 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pysty käyttämään lainkaa Alwayseja, saan allergisen reaktion jo yhdestä käytöstä. Olen aina välillä kokeillut kun ovat niin kivan litteitä..

Libressejä pystyn käyttämään mutta herkistyn menkkojen loppupuolella niihinkin, että saan vaippaihottuman..en ole millekkään muulle allerginen. ( esim hajusteet, pesuaineet, meikit)

Joskus gynegologi kielsi käyttämästä enää pikkuhousunsuojia, kun meni iho rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän