Voiko mies rakastua suutelemisen kautta?
Miehen kanssa oli ihanaa suudella. Niin hänenkin mielestään. Voiko mies rakastua suutelemalla?
Kommentit (15)
ei voi olet psykoosissa :) miehet haluavat vain pillua jätä se sika!!
Tv-sarjoissahan ja leffoissahan tätä tapahtuu. Ensin ei huomatakaan, sitten saadaan pikku pusu ja ollaan ällikällä lyötyjä, katsotaan perään pitkään ja rakastutaan hullun lailla. Olen luullut, että tämä olisi jopa jonkinlainen todellinen ilmiö (kokemustakin kun itselläni ei ole tällaisista romanttisisista jutuista lainkaan, niin ei oikein muutenkaan voi saada "tietoa" kuin tosiasioita liioittelevasta fiktiosta). Tapahtuuko tuollaista oikeassa elämässä?
(ei ap.)
Pää ihan sekaisin tuon miehen suudelmista
Ap
Hmm. En voi puhua, kuin omasta puolestani; vastaan (miehenä) että en usko, että voisin kehenkään rakastua suutelemalla, mutta varmasti saattaisin ihastua palavasti suutelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En voi puhua, kuin omasta puolestani; vastaan (miehenä) että en usko, että voisin kehenkään rakastua suutelemalla, mutta varmasti saattaisin ihastua palavasti suutelemalla.
Kiitos vastauksesta.
Ap
Oikeasti, olen ihan todella ihastunut tuohon mieheen.
Ap
Eikö tämä herätä mitään keskustelua. Haluaisin niin lukea muiden kokemuksia suutelusta ja tunteista.
Ap
Siinä vaihtuu niitä jotain aineita, yleensähän ihmiselle suutelu on siksi todella intiimiä ja on vaikea suudella jotakuta, jota pitää vastenmielisenä. Uskon, että miehenkin tunteet voi syventyä suutelusta, jos niitä aiemminkin on ollut. Olen kyllä nainen ja sikäli jäävi sanomaan, miehet tekevät naisia enemmän asioita pillu/egonpönkitys mielessään.
Ihastua, kyllä. Rakastumiseen vaaditaan paljon enemmän.
Käytäpä niitä herneenkokoisia aivojasi.
Eikö sitä yleensä suudella sellaisten kanssa, joihin ollaan jo ihastuneita ja rakastuneita, eikä päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Käytäpä niitä herneenkokoisia aivojasi.
Miksi pilkkaat minua?
Ap
Miehet, kertokaa. Tai kokemuksia?