Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ripsenpidennyksien vaikutuksesta omiin ripsiin?

Vierailija
11.09.2016 |

Haluaisin ottaa melko luonnolliset ripsenpidennykset (jotain 0.15 mm karvaa, ei mitään kauhean överiä vaan juuri sellaiset joista ei välttämättä suoraan tiedä onko omat vai pidennykset). Pelottaa kuitenkin mitä tällaiset tekisivät omille ripsille, enkä ihan luota kosmetologin puolueettomuuteen tässä.

Onko kellään kokemuksia siitä miten omat ripset reagoivat pidennyksiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeilivat koko ajan lyhyemmiksi. Lopulta oli sellaiset tasapitkät nysät ja lopetin pidennykset. Kesti aikansa että kasvoivat takaisin.

Vierailija
2/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ripset katkeili ja harventui tosi surkean näköiseksi. Kasvoivat toki ajan myötä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut juuri mitenkään. Mulla oli ripsienpidennyksen jonkun kaksi vuotta, ja kun otin pois niin ihan yhtä paljon oli jäljellä ja pitkätkin. Ainut oli se, että ne olivat täysin suorat tönköt, eikä niitä kunnolla saanut taivutettua, joten eivät pelkällä ripsarilla näyttäneet kummoisilta. Nyt poistosta on kuukausi ja taipuvat taas hyvin.

Mulla jouduttiin itseasiassa yhdessä vaiheessa vaihtamaan pitempiin pidennyksiin, sillä omat ripset kasvoi niin paljon niiden aikana (eivät kärsineet taivuttelusta ja ripsiväristä?) että omat ripset olivat yhtä pitkät ku alkuksi laitetut feikkiripset.

Vierailija
4/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset lyhentyivät ja harventuivat. Itse asiassa en ole ihan varma, ovatko ne vieläkään sellaiset kuin ennen, vaikka olen ollut kaksi vuotta ilman pidennyksiä. Voi olla, että aika kultaa muistot, mutta ennen pidennyksiä sain omiin ripsiin ihan kivasti pituutta ripsarilla. Nykyään ripset tuntuvat vähän tyngiltä ripsarinkin kanssa. No voihan olla, että tämä johtuu jostain muusta syystä.

Vierailija
5/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut mitään vaikutusta omiin ripsiin, mulla on ollut puolisen vuotta ripset nyt. Ja 13-14 mm pitkiä ja luonnollisia on ollut mun ripset :--) jossain vaiheessa ajattelin kyllä pitää vähän taukoa näistä ja katsoa, miten se oma ripsi on kärsinyt. 

Vierailija
6/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannut mitään vaikutusta omiin ripsiin, mulla on ollut puolisen vuotta ripset nyt. Ja 13-14 mm pitkiä ja luonnollisia on ollut mun ripset :--) jossain vaiheessa ajattelin kyllä pitää vähän taukoa näistä ja katsoa, miten se oma ripsi on kärsinyt. 

Sen vaikutuksen huomaa vasta sit ku poistattaa pidennykset. Ite en koskaan niihin enää sorru, tekivät niin pahaa jälkeä omille ripsille

Vierailija
7/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla harventui, lyheni, vaaleni ja muuttuivat tikkusuoriksi. Kyllä ne pikkuhiljaa palautuivat, mutta se vei tosi kauan aikaa...

Vierailija
8/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli maltilliset pidennykset noin puoli vuotta ja kyllähän ne kulutti omia ripsiä. Omat olivat pidennysten jälkeen todella lyhyet mutta toki palautuivat entiselleen noin puolessa vuodessa.

Vierailija
9/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaksi katkeili omat ripset. Ne itse pidennyksetkään ei ollut erityisen hyvännäköiset edes eikä kestäneet kauan ja sitten jouduin käyttämään joka päivä itse liimattavia irtoripsiä kun en kehdannut kulkea ihmisten ilmoilla niillä tyngillä. Ja ne kertakäyttöiset tekoripset oli muuten miljoona kertaa paremmannäköiset ja tuuheammat kuin ne ylihintaiset salonkiripset. Nyt kun vihdoin ripseni ovat kasvaneet lähes entiselleen niin kehtaa taas olla pelkällä ripsivärillä.

Vierailija
10/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheaksi katkeili omat ripset. Ne itse pidennyksetkään ei ollut erityisen hyvännäköiset edes eikä kestäneet kauan ja sitten jouduin käyttämään joka päivä itse liimattavia irtoripsiä kun en kehdannut kulkea ihmisten ilmoilla niillä tyngillä. Ja ne kertakäyttöiset tekoripset oli muuten miljoona kertaa paremmannäköiset ja tuuheammat kuin ne ylihintaiset salonkiripset. Nyt kun vihdoin ripseni ovat kasvaneet lähes entiselleen niin kehtaa taas olla pelkällä ripsivärillä.

Ja lisään vielä että ne kertakäyttöripset ei ainakaan mulla kuluta samalla tavalla omia ripsiä vaikka käytin niitä joka päivä yhdessä vaiheessa.

Vierailija
11/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuttanut omiin ripsiin millään tavalla. Mulla kyllä oli todella luonnolliset pidennykset, ehkä vaurioita tulee enemmän niille, joille on laitettu omaan ripseen nähden liian painavat jatkeet?

Vierailija
12/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei mitään vaurioita.. Pari vuotta oli pidennykset, ensin klassiset ja sitten volyymit eikä mistään maltillisimmasta päästä.

Vierailija
13/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pidennykset yhden kesän ajan, pari kk siis ja sen jälkeen jäljellä oli muutaman millin mittaiset nysät. Kasvoivat onneksi takaisin. En ikinä enää laita pidennyksiä.

Vierailija
14/14 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ripset katkeili ja harveni. Kun viimeinenkin jatke oli irronnut, jäljellä oli tosi karun näköinen sänki :C jota ei huvittanut edes meikata, koska mascara vaan alleviivasi oman ripsistön surkeaa tilannetta. Kasvoivat takaisin, mutta siinä meni tosi kauan ja entistä tuuheutta niissä ei enää ole. Nyt ihmettelen, miksi ihmeessä edes otin ripsienpidennukset, koska omista ripsistäkin sai jo pelkällä mascaralla ihan kivannäköiset. Tyhmyydestä sakotetaan. Mutta opinpahan läksyni, ei mulle enää kiitos.