Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI PITKÄSTÄ AIKAA!

04.03.2006 |

ja onnea KAIKILLE synnyttäneille tasapuolisesti!

Oi kun meilläkin sitten kohta..

Perjantaina ultrassa A 1940g ja B 2063g.

Tähän saakka A on ollut raivotarjonnassa ja B perätilassa, nyt A on perätilassa ja B raivotarjonnassa. Uhkaavat mua leikkauksella, jos A ei käänny takasin. Nyyh...

Eli täällä toivotaan leikkausta kovasti, ja aion keskustella myös perätilasynnytyksestä koska B kuitenkin RT.

PAinoa tullut nyt 18kg, turvotus kauhea, mutta muuten kaikki arvot kohdallaan.

Viikkoja nyt 33+2 ja Viikolla 32 oli sf-mitta 38cm.

Onko teillä muilla maha painanut niin että " pimppi" on kipeä, ja kävely koskee juuri tuonne???

Ihan hirveetä kun sattuu koko ajan kun liikkuu, ei saa seisaaltaan edes housuja jalkaan kun ei pysty nostaa jalkaa ilmaan...

Sellaista!

ONNEA SIIS VIELÄ KAIKILLE TUOREIDEN TAPAUSTEN VANHEMMILLE! Perästä tullaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku vastailla jolla olis ollu samanlaisia tuntemuksia, vai kannattaisko mun soittaa synnärille, kun nuo kivut vaan jatkuvat..Kävellessä yltyvät ja muuten jomottaa vaikka makaiskin vaan paikoillaan...

Onko teillä muilla maha painanut niin että " pimppi" on kipeä, ja kävely koskee juuri tuonne???

Ihan hirveetä kun sattuu koko ajan kun liikkuu, ei saa seisaaltaan edes housuja jalkaan kun ei pysty nostaa jalkaa ilmaan...

Vierailija
2/2 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosraskaudessa mulle ei noita kipuja tullut mutta 2 seuraavassa yksösraskaudessa kuitenkin. Ne ovat enteilleet limatulpan irtoamista ja paikkojen kypsymistä synnytykselle. Niitä on ollut pari viikkoa ennen synnytystä. Kipu on sellainen kuin joku lykkäisi puukkoa alapäähän.

Toivottavasti sinulla vauvat jaksavat pysyä vielä muutaman viikon massussa.

Omat kaksoseni syntyivät 7,5v sitten rv. 33+2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla