Eiks ole noloa jos joku tuttu löytää sut tinderistä
Kommentit (13)
Selasin kaverin puhelimella Hot or Not ja kaikkia tuttja tuli vastaan... Painoin tahallani Not
Ei millään tavalla. Olen päätynyt treffeillekin tuttuni kanssa, enkä muuten olisi edes tiennyt hänen olevan sinkku.
Yhtä noloa kun törmätä tuttuun ruokakaupassa. "Voi hitsi, nyt toi tietää et minäkin syön!"
hanska kirjoitti:
Ei millään tavalla. Olen päätynyt treffeillekin tuttuni kanssa, enkä muuten olisi edes tiennyt hänen olevan sinkku.
Ei kai sielä sinkku tarvitse olla?
Tytär juuri näytti kuvaa tinderistä ja kysyi eikö tämä ole naapurin Masa ja Masahan se siinä leveästi hymyili. Kolmen lapsen isä, vahvasti naimisissa, ainakin vaimon mielestä.
Hyvä käräytysjärjestelmä. Kaverin mies tuli vastaan ja tietenkin infosin kaveria tätä. Ero tuli :D. Itse olen sinkku.
Suolaasuolaasuolaa kirjoitti:
Yhtä noloa kun törmätä tuttuun ruokakaupassa. "Voi hitsi, nyt toi tietää et minäkin syön!"
Syömistä nolompaa on tietää että olet munan / piparin haussa.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Ei kai sielä sinkku tarvitse olla?
Tytär juuri näytti kuvaa tinderistä ja kysyi eikö tämä ole naapurin Masa ja Masahan se siinä leveästi hymyili. Kolmen lapsen isä, vahvasti naimisissa, ainakin vaimon mielestä.
Heh. Totta. Nytpä paljastin oman sinisilmäisyyteni ja perusteettoman uskoni ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
...no sehän on siellä itsekin?
Ei välttis. Joos kaverin puhelin.
No ei hävetä, onhan ne siellä itsekkin :D Siellä on kyllä niin moni tuttu että melkein erikoisempaa on jos joku EI olisi siellä.
Just aamulla mietin tätä kun ajattelin että pitäiskö kokeilla Tinderiä. Ei siinä muuta, mutta työkaverit ja kaukaisemmat kaverit ei tiedä, että olen eronnut.
Itsehän olen sinkku ja minua ei kyllä kiinnosta paskaakaan näkeekö joku tuttu tinderissä. Jopa mun vanhemmat tietää et sekoilen siellä, joten ihan yks lysti. Jos toi ois noloa niin mun muu elämähän ois varmaan täysi farssi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttis. Joos kaverin puhelin.
Jaa. No minä kyllä keskustelen ihan avoimesti tästä seuranhausta muutenkin, että eipä se mikään uutinen olisi kenellekään. Ja miten sitä kehtaa sitten tavatakaan ketään, jos siellä tinderissä on niin kamalan noloa? Eikö olisi sitten ihan käsittämättömän häpeällistä tavata ihminen, joka tietää että olet siellä koska olette tavanneet siellä ja hänkin on nolo kun on siellä ja ääääää.
Jessus kun on vaikeaa. Ihmisiä kai kaikki on, ja ihmistä nyt joskus panettaa ja se voi haluta vaikka seurustellakin jonkun kanssa. Mitä siinä pitäisi hävetä??
t. 1