Oletko ylpeä peniksestäsi?
Kommentit (57)
En oikeastaan, löysänä katkarapu, mut kasvaa keskivertoa aika paljon isommaksi kyllä. Yleisissä saunoissa aina hämännyt kun varsinkin uinnin jälkeen aika mini.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni, 17cm ja vain 11.7cm paksu. Silti ollut paljon naisia, moni jopa kehunut seksiä kanssani. Ehkä olen 46 ikävuoden aikana onnistunut kompesoimaan edes jotenkin pienuuttani. Koittanut pitää kropan lihaksikkaana ja kunnon hyvänä. Hygieniatasonkin korkealla. Sekä koittanut panostaa naisen nautintoon.
Tuo dödöpullo 17x4,5(14,13). Aika jööti kädessä pideltynä ja häpyluuta vasten painettuna. Pieksee oman nappulan leikiten.
https://www.tokmanni.fi/deo-spray-dove-men-care-150-ml-extra-fresh-8712…
m48
En ehkä ole sitä ihmistyyppiä, että alkaisin kovin ylpeäksi sellaisesta asiasta kuin penis. Mieluummin olen ylpeä monista muista saavutuksista, joihin on voinut itse vaikuttaa. Mutta joo, tyytyväinen olen kulliini kyllä. Sen verran kookas, että yleisissä saunoissa monet vilkuilee, mutta ei niin iso, että olis jokin luonnonoikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pieni, 17cm ja vain 11.7cm paksu. Silti ollut paljon naisia, moni jopa kehunut seksiä kanssani. Ehkä olen 46 ikävuoden aikana onnistunut kompesoimaan edes jotenkin pienuuttani. Koittanut pitää kropan lihaksikkaana ja kunnon hyvänä. Hygieniatasonkin korkealla. Sekä koittanut panostaa naisen nautintoon.
Tuo dödöpullo 17x4,5(14,13). Aika jööti kädessä pideltynä ja häpyluuta vasten painettuna. Pieksee oman nappulan leikiten.
m48
Onhan tuo paljon isompi kuin oma loironi. Mutta vaikka pienehkö onkin, niin onneksi on pystynyt olemaan muuten onnellinen, ja tekemään asioita, joista voi olla ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja häpeän penistäni. Parempi olisi, jos sitä ei olisi lainkaan. Turha minikokoinen roska.
Julkisella kyllä leikkaavat pois, jos sitä haluaa.
Olen aina ollut tyytyväinen ja ylpeäkin omasta isosta kalustani. Mutta vaimoni ei ole sitä oikeastaan koskaan kehunut. Tykkää siitä ja sen koosta kyllä, vaan ei kehu. Hän on sellaisesta perheestä kotoisin, jossa ei toisille kehuja jaettu, ettei vain toinen ylpistyisi. Ennemmin vähätelty, kuten vaimokin joskus kaluni kokoa kun olen siitä ylpeänä maininnut. Nyt vasta vanhempana olen tajunnut tilastojen ja tutkimusten tarkennuttua, että kaluni onkin sieltä isommasta päästä, niin pituuden kuin paksuudenkin suhteen. Monesti aamuisin melkein jäykkänä roikkuen loivassa kaaressa alaspäin mitannut, on hk:n lenkin mittainen kaarta pitkin mitattuna ja saman paksuinen. Vaimolle joskus tahallani näytellyt, vaan ei toinen edes vilkaise, kehuista nyt puhumattakaan. Silloin vaimo tykkää, kun on seksiä, muuten ei noteeraa ollenkaan. Itsellä on iso ego, joten siksi ei ilmeisti pidä missään nimessä enää kehua. Hyvinhän tuo toki meni läpi vuosien vieriessä. Vaimoni herkkupyllyä ja kiimaista tiukkaa pillua tullut kyllä kehuttua koko ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ja häpeän penistäni. Parempi olisi, jos sitä ei olisi lainkaan. Turha minikokoinen roska.
Julkisella kyllä leikkaavat pois, jos sitä haluaa.
Okei. Voisikin tiedustella pääsisikö leikkaukseen.
Tuntuu hyvältä, kun moni nainen on sanonut että ompas sinulla reilun kokoinen ja iso terska. Nautin panemisesta isolla terskalla. On kiva painaa sisään kun nainen voihkii nautinnosta. Käytän aina hyvää liukastetta terskassa ja hyvin mahtuu piukemmankin tuntuiseen pilluun. Kyllä ne venyy liukkarin kanssa.
Olen oikein tyytyväinen omaan 18,5/7 kokoiseen penikseeni. Nuorempana en oikein tajunnut olla, muistan jonkun juhlien yhteydessä olleeni suihkussa ja tyttöporukka tuli saunan ovelle jotain hakemaan. Tästä lähti liikkeelle juttu, että omistan ison kullin. No pidin sitä vitsinä (ja eihän se nyt mikään jättimäinen olekaan). Joka tapauksessa seksikokemuksia kun on tullut lisää, olen havainnut sen oikein sopivaksi ja monia naisia miellyttäväksi. Omakin itsevarmuus lisääntynyt sittemmin ja voin siis olla ylpeä kalustani.
Olen tyytyväinen. Sekasaunoissa ja paljuissa kun on munasillaan niin naiset ihailee ja miehet on kateellisia 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48
Onhan tuo paljon isompi kuin oma loironi. Mutta vaikka pienehkö onkin, niin onneksi on pystynyt olemaan muuten onnellinen, ja tekemään asioita, joista voi olla ylpeä.
Voi jeesus mikä itkupilli. Tiedät kyllä että sulla asiat on hyvin, mutta huomiohoroilet vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko jokainen mies on mitannut peniksensä mittanauhalla? Hämmentävää.
N45
No nää on näitä että millä on yksilölle merkitystä. Mikä sinun lantionympärys on? Veikkaan että osaat vastata senteissä ja tuumissa. Yhdelläkään miehellä ei ole mitään hajua lantionsa leveydestä.
No en oikein. Seisoo ja lerppaa miten tykkää. On oma tahto ryökäleellä. On pettänyt monta kertaa tärkeissä tilanteissa.
Monesti ihailen että on se luonto kehittänyt minulle kivan munan kun esinahka on ihan itsetyydytykseen suunniteltu.
Kyllä vain! Ennen luulin, että omani on sieltä pienemmästä päästä, mutta luettuani palstaa, on selvinnyt, että monet pitävät minua lähes satuolentona. Minulle ja etenkin vaimolleni tämä vaan on todellisuutta:-)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain! Ennen luulin, että omani on sieltä pienemmästä päästä, mutta luettuani palstaa, on selvinnyt, että monet pitävät minua lähes satuolentona. Minulle ja etenkin vaimolleni tämä vaan on todellisuutta:-)
👍 Samalla linjalla. Jos mittoja laittaa, niin heti tulee alapeukkua tai aletaan vinkumaan jostain keskimitoista. Mutta ei se mua haittaa, koska oman vehkeen koon tiedän ja naiset ei kyllä ole valittaneet 😁😁.
Tietäähän sitä jokainen nainenkin kuppikokonsa, miksei sitten miehet? Kuppikoko se on tyköistuvissa alushousuissakin.