Rimakauhua ja rakkautta - millainen oli Davidin ja Karenin suhde?
Kertokaas miten tuossa liitossa meni ja kävi? Kumpi petti ensin ja kenen kanssa?
Kommentit (42)
Sarja on ihana, mutta Rachelin kuolema ihan liikaa. Eikö ne voineet lopettaa sarjaa aikoinaan jotenkin lempeämmin. Miksi se Rachel piti kirjoittaa ulos pikaisesti .. Eikö siinä ollut joku kuvio, muistaako kukaan?
Olen varmaan ainoa joka ei voinnut sietää Rachelia:D En edes tiedä miksi se olikin niin vastenmielinen! Toinen järkky josta kaikki tuntuu tykkäävän on Mullan Alla Brenda. Oli kyllä niin jätkämäinen että pakko sillä oli munat kasvaa!
Peten jumppamaikan näköinen ylipirtee tyttöystävä oli myös ihan ihmeellinen kuvio, en ymmärrä mitä sellainen näki tasapaksussa pötkelö-Petessä.
Eikö tähän tehä nyt uusia jaksoja? Samallalailla kun Gilmoren tyttöihin ja Twin Peaksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa joka ei voinnut sietää Rachelia:D En edes tiedä miksi se olikin niin vastenmielinen! Toinen järkky josta kaikki tuntuu tykkäävän on Mullan Alla Brenda. Oli kyllä niin jätkämäinen että pakko sillä oli munat kasvaa!
Brenda oli niin ällö, että meinasi koko sarja jäädä katsomatta sen takia. Sen sijaan Rachel oli ok, vähän neuroottinen ja ylipirtee, ei mun tyylinen mutta silti ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Sarja on ihana, mutta Rachelin kuolema ihan liikaa. Eikö ne voineet lopettaa sarjaa aikoinaan jotenkin lempeämmin. Miksi se Rachel piti kirjoittaa ulos pikaisesti .. Eikö siinä ollut joku kuvio, muistaako kukaan?
Näyttelijä oli kyllä takaumissa mukana loppuun saakka, joten tuskin mitään tarvetta kirjoittaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Alusta pitäen kamala suhde. Karen oli valittava alkoholisti, David kulisseja ylläpitävä (kuitenkin jollain tasolla sympaattinen) yläluokkainen hölmö.
Minusta Karen oli koko sarjan mielenkiintoisin hahmo ja Davidin ja Karenin avioliitto koko sarjan mielenkiintoisin avioliitto. Eniten tykkäsin juuri Karenin alkoholismi- ja pettämisjaksoista, koska Hermione Norris on niin loistava näyttelijä ja sai ladattua noihin jaksoihin roolihahmon turhautumista ja tukahtumista vallitseviin olosuhteisiinsa.
Olen tykännyt Norrisista monessa muussakin roolissa, esim. sarjoissa Spooks, Murha mielessä ja uudessa versiossa Kukkakimppu piikkilankaa -sarjasta. Uskomattoman hieno näyttelijä, saa esiin varsinkin suuria tukahdutetun raivon tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Mullan alla -sarjan Naten lapsen äiti kuoli myös yllättäen. Se oli vähän samanlainen järkytys kuin Rachel, sen jälkeen ei enää halunnut katsoa koko sarjaa!
Mistäköhän nettisivuilta noita uusia jaksoja voisi katsella?
onko niitä vanhoja jaksoja jossain netissä nähtävillä?
tuo hermione norris on nainen, joka paranee vain vanhetessaan. nuorena oli ihan perustyttö, mutta vanhana täysi kymppi. tiedättekö tämän naistyypin?
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja tulee paraikaa Avalla
Joo voisiko joku ystävällisesti kertoa miten sen uuden jakson näkee? :/ :)
Vierailija kirjoitti:
tuo hermione norris on nainen, joka paranee vain vanhetessaan. nuorena oli ihan perustyttö, mutta vanhana täysi kymppi. tiedättekö tämän naistyypin?
Toivon kovasti itse olevani samaa naistyyppiä... En ole kyllä yhtä nätti kuin Hermione.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja tulee paraikaa Avalla
näkeekö ne netistä+
Vierailija kirjoitti:
Joo voisiko joku ystävällisesti kertoa miten sen uuden jakson näkee? :/ :)
Itv
Vierailija kirjoitti:
Onko hän se jolla on heikommat hiukset kun Sirpa Selänteellä?
Nimeltään Robin?