Vietätkö Perjantai-iltaa erityisesti viikon loppumista ajatellen vai onko se vain ilta muiden joukossa?
Kommentit (9)
Huomenna aamuvuoro.
Perjantai on kuitenkin lapsille herkkupäivä, Hauskat Kotivideot ja irtokarkit/popparit/sipsit, mitä milloinkin.
Ihan hauskaa viettää perjantaita lasten kanssa jos olen vapaalla tai olen ollut aamuvuorossa =)
Huomenna aamuvuoro. Ihan tavallinen ilta siis, nukkumaan varmaan 21.30
Perjantaina yleensä otetaan rennommin ja vietetään aikaa lasten kanssa. Sen jälkeen kun läksyt on tehty mennään sään salliessa ulos leikkipuistoon, pelataan jotain, katsotaan hauskat kotivideot ja vaan ollaan. Oon opettaja ja kun lapset haluaa viikonloppuna leikkiä kavereiden kanssa niin käytän sen ajan sit kokeiden korjaukseen yms. ja pyhitän viikossa vähintään sen perjantai-illan siihen, että keskityn muksuihin ilman mitään siivouksia, stressiä, milloin kenenkin harrastuksia ja työjuttuja keskeyttämässä.
Parempaa ruokaa ja herkkuja, käyn illalla lenkillä kun ei ole kiire kotiin nukkumaan ja valvon myöhään vaikka olen herännyt jo kuudelta. Huomenna olen lähdössä päiväreissulle, eli tänään eväiden ym matkasuunnitelmien pohtimista vielä.
Eipä sillä työttömänä muuta merkitystä ole, kuin että ryyppään pe/la kamujen kanssa.
Olin suunnitellut tutustuvani kunnolla ihastukseeni ja sitten olisimme käyneet yhdessä kaupungilla päiväsaikaan mutta en nähnyt häntä eli en voinut edes yrittää. Nyt on vähän vaikea suhtautua luontevasti tulevaan yöhön kun nainen on yhä mielessä. Ei ole kunnollista motivaatiota baarijuttuihin.
Odotan miestä työreissulta, itse just lopetin työt. Nyt kerään voimia siivoukseen, ohjelmassa sitten päivällinen, sauna, ja vierekkäin kiehnäystä. Kyllä perjantai on tärkeä päivä, työajatukset ja huolet taka-alalle ja keskittyminen itseen, mieheen (ja aikuisiin lapsiin kun käyvät).
Ei ole! Ylikuormitetun ja kiireisen viikon jälkeen pääsee huokaisemaan edes hetkeksi helpotuksesta ilman töitä. Viikonloppuun kuuluu tosiaankin parempaa ruokaa ja viiniä. Lapset on jo isoja, joten missään leikkipuistoissa ei enää tarvitse viettää aikaa. Koko perhe osallistuu ruuanlaittoon, siivoukseen ja pyykinpesuun, jotta jaksetaan taas koko perheen voimin ryynätä seuraava viikko läpi etapista toiseen. Joskus toivon olevani työtön, kuinka helppoa olisikaan elämä.
Huomenna taas töihin, että ihan perusilta.