Olen 21-vuotias ja poikani 3-vuotias. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (29)
Mikä olet ammatiltasi? Koulutushistoria?
Miksi lapsi noin nuorena? Oletko yh? Wt? Mikä ammattisi on?
Miksi luulet minun olevan niin kiinnostunut elämästäsi vain yhden faktan perusteella, että oletat minun haluavan kysyä mitään?
(Se oli sitten oikeasti kysymys)
Vierailija kirjoitti:
Onko isä mukana kuvioissa?
Tottakai on, niin kun suurimmassa osaa perheistä on. Kyllä nykypäivänä on vielä ehjiäkin perheitä olemassa!
Onko sulla nuoret stouneich varpaat?
Vierailija kirjoitti:
Kokis vai pepsi?
Coca Cola
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi? Koulutushistoria?
Tarjoilija, peruskoulu + amis.
Asutteko vuokralla vai omistusasunnossa?
Minkä takia tuut tänne huomiota hakemaan? mitä ihmeellistä tilanteessasi mielestäsi on?
Olen 29, 4 lasta joista vanhin 12. mitä haluaisit kysyä minulta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri sinä teit lapsen?
Koska rakastan äitiyttä ja mut on kuin luotu siihen ja lapset on ihan kivoja. :) perhekeskeinen ihminen tarvitsee sitoutumista ja perheen, tunteakseen olonsa kokonaiseksi ja voidakseen hyvin.
Hävettääkö loisia tuilla? Miehesi lähtee pian. :) ei kukaan nuori kestä tuollaista kidutusta ellei ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsi noin nuorena? Oletko yh? Wt? Mikä ammattisi on?
Ihmiset hankkii lapsensa nyt ylipäätään siinä iässä kun itsestä hyvälle tuntuu ja jotkut taas ei hanki koskaan, joten me tehtiin esikoinen nuorena koska se tuntui meille sopivimmalta ratkaisulta ja aiotaan kyllä vielä toinenkin lapsi tehdä nuorina! en oo edelleenkään yh, enkä mikään wt ja tuohon ammattiin vastasin täällä jo aikasemmin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet minun olevan niin kiinnostunut elämästäsi vain yhden faktan perusteella, että oletat minun haluavan kysyä mitään?
(Se oli sitten oikeasti kysymys)
Ota lisää niistä faktoista selvää, täältä voi paljastua aika mielenkiintoinen persoona. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Se oli sitten oikeasti kysymys)Ota lisää niistä faktoista selvää, täältä voi paljastua aika mielenkiintoinen persoona. :)
Samalla tavalla sinä käyt paskalla kun kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla nuoret stouneich varpaat?
Täh?
Onko isä mukana kuvioissa?