Sain munaa todella hyvännäköiseltä nuorelta mieheltä
Listatkaa tähän ketjuun nyt kaikki mahdolliset kommentit joilla voitte mitätöidä onnellisuuteni. Aloitaan vaikka itse sanomalla että sillä oli varmaan AIDS.
Kommentit (19)
Pian hän kosii ja vuoden päästä teillä on ensimmäisen pienokaisen ristiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Teillä oli varmasti ihanaa ja mahtavaa seksiä! :)
Tää oli hyvä :D
Onneksi minä en ollut se mies...joka harrasti seksiä puolta vanhemman naisen kanssa (?)
Vakavasti sanoen nämä läpinäkyvät kehuskeluketjut ovat hassuja riippumatta aloittajan sukupuolesta.
Minä saisin koska vaan vaikka kymmeneltä vielä paremman näköiseltä mutta en todellakaan sellaista halua koska kunnioitan itseäni.
Häpeäisit. Seksi kuuluu vain avioliittoon.
niin SUN mielestä hyvännäköiseltä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Onneksi minä en ollut se mies...joka harrasti seksiä puolta vanhemman naisen kanssa (?)
Sitä pelkoa tuskin olikaan.
Nyt mikään muu ei tunnukaan enää miltään. Tavalliset ja keski-ikäiset, blääh. Nyt pääsee enää alaspäin. (Mitkä masentavuuspisteet saan tällä, ap?)
En oikeasti ymmärrä naisia jotka antavat joillekin keskenkasvuisille pikkupojille. Eikö heillä ole mitään moraalia?
Aarre sateenkaaren päässä on taru vain.
Oletko varma että se ei ollut sokea?
voi vittu miehet nyt antaa kaikille
Oon kade. Mäki haluisin nuorta ja hyvännäköistä urosta, mutta tarjolla on vaan vanhoja limasia äijänkäppänöitä. :( Masturbaatio on ainut vaihtoehto. Onneksi saa edes haaveilla kuumista uroksista!
Ei hemmetti taas välähti moderaattoreilla. Siirsivät tämän ketjun pois aihevapaalta kun eivät ymmärtäneet pointtia ollenkaan...:D
Vierailija kirjoitti:
Oon kade. Mäki haluisin nuorta ja hyvännäköistä urosta, mutta tarjolla on vaan vanhoja limasia äijänkäppänöitä. :( Masturbaatio on ainut vaihtoehto. Onneksi saa edes haaveilla kuumista uroksista!
Riippuu mitä sulla on tarjolla? Ei kannata heittää hanskoja tiskiin.
Teillä oli varmasti ihanaa ja mahtavaa seksiä! :)