Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Toivottavasti tulee päivä, että minäkin voin omistaa luottokortin"

Vierailija
09.09.2016 |

Näin sanoo Toni Nieminen.
Miksi? Miksi se on TOIVOTTAVASTI? Miksi on tavoiteltavaa ja hienoa omistaa luottokortti? Mä olen 36 eikä mulla ole ikinä ollut luottokorttia enkä koskaan ole ajatellut, että sitä tarvisin. Tuleepahan ostettua vain sitä mihin oikeasti on varaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ilmeisesti ole vieläkään oppinut elämään varojensa mukaan vaan tahtoisi ostaa velaksi.

Vierailija
2/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä tarvitaan moneen juttuun. Itse jouduin just pyytämään siskoani tilaamaan mulle yhden kurssikirjan, jota ei ole kirjastossa eikä adlibriksessä ja se ulkomaalainen nettikauppa vaatii luottokortin jota mulla ei ole. Joulukuulla pitäis lähteä reissuun ja tosi moni hotelli sanoi että huone maksetaan varauksen yhteydessä luottokortilla.

-N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ongelmia oman rahankäyttönsä takia ja sen takia ei voi ottaa luottokorttia? Katsoin oman pankin ehtoja luottokortille ja ne olivat tasan samat kuin "nuorisokortille".

Vierailija
4/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä tarvitaan moneen juttuun. Itse jouduin just pyytämään siskoani tilaamaan mulle yhden kurssikirjan, jota ei ole kirjastossa eikä adlibriksessä ja se ulkomaalainen nettikauppa vaatii luottokortin jota mulla ei ole. Joulukuulla pitäis lähteä reissuun ja tosi moni hotelli sanoi että huone maksetaan varauksen yhteydessä luottokortilla.

-N21

Mä en ole ikinä tarvinnut luottokorttia hotellivarauksiin. Aina on onnistunut ilmankin. Aina.

Ulkomailtakin on voinut tilata ihan mitä vain visa debitillä tai paypalin kautta.

Vierailija
5/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan visa korteilla tilata nyös. Minullakaan ei ole koskaan ollut luotto ominaisuutta kortissa vaikka maksuni olen aina hyvin hoitanutkin. Olisihan siinä turvaa pahan päivän varalle, eikä mikään jäätävä korkokaan.

Vierailija
6/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottokortti vain nettiostoksia varten. Muutoin en sitä tarvitsisi. Anttilan konkurssi oli vain yksi esimerkki siitä, miksi netistä ei kannata mitään ostaa ilman luottokorttia.

Vierailija
7/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-N21

Paypal

Vierailija
8/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-N21

Mulla ei ole ikinä ollut luottokorttia ( en ole koskaan halunnut) ja kumma kyllä, lentoliput, hotellit, nettiostokset yms olen onnistunut tekemään.

Visa Electron ja nykyään Visa debit kortti on ihan käypänen....

Ja ikää mulla on 45v....

Vierailija
9/9 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid-"luottokortti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi