Viisikymppisen näköinen nainen teki salilla tissejä samoilla painoilla kuin minä
Kommentit (10)
80-vuotias äitini pitää omakotitaloa pystyssä takuulla paremmin kuin moni nuori nainen, joille maksetaan omien lasten hoitamisesta. Eli...ei se ikä vaan sisu.
Miten painoilla tehdään tissejä? Ne ovat rauhas-, eivät lihaskudosta.
"Teki tissejä"???
Tarkoitat varmaan rintalihaksia. Jonkin verran on sulla ihmisen anatomia hakusessa... suosittelen lyhyttä kertausta esimerkiksi peruskoulun biologian kirjasta. On ihan hyödyllistä salilla käyvälle, että tietää vähän missä kohdissa ihmisessä on lihasta ja missä jotain muuta. Tulee ehkä sitten parempia tuloksiakin myös sulle.
Rintalihakset on tissien alla, niitä itse treenaan. Tisseihin en saa tuntumaa.
Ihmettelin kanssa vähän mitä 'ne tissit'ovat, hauska sinänsä, saat anteeksi.😃
Mäkin olen varmaan monia tuolla tavalla järkyttänyt. Olen nelikymppinen nainen, lyhyt ja pieni (painan 53 kg), mutta yllättävän vahva. Salilla olen käynyt parikymppisestä asti raskauksien aiheuttamia taukoja lukuun ottamatta. Kyllä huomaan että monet katsoo pitkään niitä painoja joita moneen laitteeseen laitan kun alan tekemään. Minä en ole koskaan välittänyt semmoisesta kiinteytys-hissuttelusta pienillä painoilla vaan haluan että tuntuu tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
"Teki tissejä"???
Tarkoitat varmaan rintalihaksia. Jonkin verran on sulla ihmisen anatomia hakusessa... suosittelen lyhyttä kertausta esimerkiksi peruskoulun biologian kirjasta. On ihan hyödyllistä salilla käyvälle, että tietää vähän missä kohdissa ihmisessä on lihasta ja missä jotain muuta. Tulee ehkä sitten parempia tuloksiakin myös sulle.
Salislangi on sulle ihan vieras maailma. Naurattaa, kuinka tosissasi yrität nälviä pitkähköllä kommentillasi :D ihan parasta viihdettä nettifoorumeilla on tämä ihmistyyppi, joka nälvii kuvitellusta norsunluutornista. Arvostan enemmän niitä, jotka sanoo suoraan: "olet tyhmä" kuin näitä, jotka vääntää mukanokkelia iskujaan vyön alle, onnistumatta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen varmaan monia tuolla tavalla järkyttänyt. Olen nelikymppinen nainen, lyhyt ja pieni (painan 53 kg), mutta yllättävän vahva. Salilla olen käynyt parikymppisestä asti raskauksien aiheuttamia taukoja lukuun ottamatta. Kyllä huomaan että monet katsoo pitkään niitä painoja joita moneen laitteeseen laitan kun alan tekemään. Minä en ole koskaan välittänyt semmoisesta kiinteytys-hissuttelusta pienillä painoilla vaan haluan että tuntuu tosissaan.
Niinpä. Minäkin yleensä tykkään, että tuntuu tosissaan, mutta nyt on oma paino päässyt niin ylös, että on pakko tehdä rasvanpolttomielessä treenit toistaiseksi.
Elämä on laiffii. Ei sun auta muu kun käydä siellä salilla reippaaseen tahtiin niin kehityt ja pääset samalle tasolle ja vielä paremmaksi. Vuosikausien salitreeni näkyy kyllä tuossa viidenmkympin iässä ihan helposti, samoin myös vanhemmalla ihmisellä. Ei tartte näyttää fitness-tyypiltä tai himotreenaajalta, kuitenkin tuloksia on tullut.