Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se miehen kalu pitäisi iso olla?

Vierailija
09.09.2016 |

Sanotaan että pitää yltää pohjaan asti, joo mutta kun se iso on pohjassa niin mies muuten on etäällä minusta. Kyllä se että nussiessa mies on täysin minussa kiinni on tärkeämpää kuin pohjan venyttely.
Isokaluiset tekevät "etätyötä" se ei minulle kelpaa meni miten syvälle tahansa. Kyllä mies pitää tuntea koko alapäällään, niin että hierontaa tulee muuallekkin kuin vain sinne reiän. sisälle. Nivusien ja reisien pitää myös saada miestä.
Eihän pelkän reiän tökkimisestä oikein tule ääniäkään. Jälkitilanteessa miehen pitää lysähtää kaikkensa antaneena päälle, niin että minulle tulee kunnolla astutettu olo. Se on myös tärkeää että mies selvästi on veltto joka paikasta, se on ainakin minun itsetunnolle tärkeää, mies todella saa tyydytyksen, joka tekee hänet hetkeksi todella kykenemättömäksi jatkamaan. Sellainen tyydytyksen. Saanut mies haluaan minua toistekkin.

Nainen kolmenkympin kieppeissä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se emätin tyypillisesti ole juurikaan kymmentä senttiä syvempi, että kyllä aika nysä saa olla, jos ei pohjaan ylety. Peniksen paksuus varmaan useimmille naisille on tärkeämpi kuin pituus.

Vierailija
2/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran pienempi pitää olla että saa joka suunnasta juntata sinään eikä satu.

Ratsastamalla kun oikein keikuttaa, niin isous on vain haitta.

Lasten tekoon riittää kunhan on kunnolla sisällä ja tulee itämiskykyistä siementä.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senverran pienempi pitää olla että saa joka suunnasta juntata sinään eikä satu.

Ratsastamalla kun oikein keikuttaa, niin isous on vain haitta.

Lasten tekoon riittää kunhan on kunnolla sisällä ja tulee itämiskykyistä siementä.

N28

Juu, kyllä ratsastaessa pitää olla tuntuma koko satulaa, ei vain sen nuppiin.

N44

Vierailija
4/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hienolta. Miehekäs. Ja tietenkin tuntuu paremmalta kuin minikulli. "On jotain mistä ottaa kiinni".

Vierailija
5/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä taas ihan mitään miniä edes tarkoittanut, mutta alle keskikoon riittää 12 cm kunha on hiukan paksuutta. Mahtuu sisäälle hyvin mutta tuntuu hyvältä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän