Tinderistä rakkauden löytäneet
Kertokaa oma tarinanne :)
Itse olin sinkkuna pari vuotta ja jonkun verran kävin treffeillä Tinderin kautta. Ihan ok tyyppejä, mutta kukaan ei juuri tuntunut miltään, en nähnyt ketään kahta kertaa enempää.
Maaliskuussa tuli match ihmisen kanssa, jonka kanssa tuntui heti, että synkkasi. Hän oli ensimmäistä päivää Tinderissä, sinkkuna kolme vuotta. Kirjoiteltiin pari päivää, laitettiin sitten muutama ääniviesti. Pelotti ensimmäisen kohdalla kuunnella se, koska jotenkin jännitti, tämä ihminen tuntui viestien perusteella niin mukavalta. Sydän oli pakahtua kun kuulin hänen äänensä, i-ha-na. Nähtiin ensimmäistä kertaa viikon päästä. Jännitin aivan hulluna ja olin alkuun ihan lukossa ja tosi hiljainen, vaikka aiemmin en jännittänyt ketään treffikumppania. Lopulta jännitys karisi ja juttu alkoi luistaa, puhuttiin ja puhuttiin. Lopuksi halattiin ja jo siinä tuntui, että tekisi mieli repiä vaatteet päältä häneltä. Molemmat lähdettiin kuitenkin omiin koteihin.
Vajaan viikon päästä nähtiin uudelleen ja vietettiin seuraava vuorokausi yhdessä, mieletön kemia. Sen jälkeen ollaan nähty joka viikko, kesällä vietetty paljon aikaa yhdessä reissaten ja mökkeillen. Joka kerta kun nähdään, tuntuu vatsanpohjassa, olo hänen kanssaan on ihana. On niin rakastettu ja hyvä olla. Mies on todella erilainen kuin minulla aikaisemmat suhteet. Rauhallinen, maanläheinen. Olen itse melko temperamenttinen, joten koen, että olemme hyvä pari.
Tänään taas nähdään ja saadaan viettää viikonloppu yhdessä, en malta odottaa. Olen niin onnellinen tästä parisuhteesta ja että olen saanut tutustua häneen ♡
Kommentit (6)
happy kirjoitti:
Ihana tarina, toivon teille kaikkea hyvää :)
Itsekin tapasin mieheni vuosi sitten Tinderin kautta, olin ollut pitkään sinkkuna, mies hieman vähemmän aikaa. Ensi treffeistä lähtien kaikki on mennyt niin helposti ja nätisti. Takana molemmilla riitaisia parisuhteita ja nyt on niin ihanaa, kun saa olla toisen kanssa ihan rauhassa ja yhteiselo on toista kunnioittavaa, täynnä hellyyttä, luottamusta ja huolenpitoa eikä tarvitse pelätä turhaa draamaa tai pettymyksiä. Olemme lähiaikoina muuttamassa yhteen, kun saan työkuviot hieman muutettua, odotan sitä todella innolla. Tuntuu niin oikealta kaikki :)
Allekirjoitan itse myös tämän. Itselläni oli edellinen suhde juuri samanlainen. Paljon riitaa ja epäluottamusta, mies petti ja ryyppäsi salaa, kaikki oli kamalan hankalaa ja ajoin itseni aivan loppuun. Nyt on ihanaa, kun ei tarvitse riidellä ja voi luottaa toiseen, on läheisyyttä ja hellyyttä, rakkautta.
Paljon onnellisia vuosia teille ♡
Ap
Tuosta paikasta tuli viereiselle poikakaverille ja tyttökaverille paha riita.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta paikasta tuli viereiselle poikakaverille ja tyttökaverille paha riita.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vaan seksinvonkaajia
Ikävää jos itsellesi on käynyt näin. Kyllä sieltä muutakin löytyy.
Ihana tarina, toivon teille kaikkea hyvää :)
Itsekin tapasin mieheni vuosi sitten Tinderin kautta, olin ollut pitkään sinkkuna, mies hieman vähemmän aikaa. Ensi treffeistä lähtien kaikki on mennyt niin helposti ja nätisti. Takana molemmilla riitaisia parisuhteita ja nyt on niin ihanaa, kun saa olla toisen kanssa ihan rauhassa ja yhteiselo on toista kunnioittavaa, täynnä hellyyttä, luottamusta ja huolenpitoa eikä tarvitse pelätä turhaa draamaa tai pettymyksiä. Olemme lähiaikoina muuttamassa yhteen, kun saan työkuviot hieman muutettua, odotan sitä todella innolla. Tuntuu niin oikealta kaikki :)