Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin piirteisiin rakastuit nykyisessä kumppanissasi?

Vierailija
09.09.2016 |

Hyvyys, hellyys, ehdottomasti laumansa johtaja, kypsyys, rauhallisuus, tasaisuus, IHANA huumorintaju, luotettavuus, tunnen oloni turvatuksi hänen kanssaan, komea. Siinä murto-osa omasta miehestäni. <3
Ihanasta huumorista hyvä esimerkki, kun odotetaan lasta ja eilen mahan läpi jutteli että "tules nyt pois sieltä, anna tilaa seuraavalle!" :D yliviikoilla mennään ja tuskainen olo muuttui hetkeksi hilpeäksi nauruksi. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin huomaavaisuuteen ja läsnäoloon, keskustelevuuteen, hyväntahtoisuuteen. Niitä ei ole enää vuosien jälkeen jäljellä, ilmankos en olekaan enää rakastunut.

Vierailija
2/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys - ehdottomasti.

Mulla on historia hemmetin ilkeiden miesten kanssa ja kiltteys oli sykähdyttävää. Nyt kymmenen vuoden jälkeen ominaisuus on säilynyt. Iän myötä sitä arvostaa toisen hyväntahtoisuutta ja epäitsekkyyttä. Jännämiehiä en arvosta.

Toki miehen komeus myös kiihotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä rakastuin miehen rehellisyyteen, huumorintajuun. älyyn, kohteliaisuuteen, samanlaisiin arvoihin ja samanlaiseen käsitykseen parisuhteesta ja läheisyydestä. Sain rakastajan ja parhaan ystävän samassa paketissa. Molemmat arvostamme toisiamme niin, että tosissaan yritetään yhdessä säilytttää tämä onni, ei uhalla ajeta toista kauemmaksi tölvimällä. Kun tietää toisen arat paikat osaa väistää niitä riidoissa. Yritetään myös selvittää ilmaan jäävät kiistat eikä lakaista asioita maton alle. Alkurakastuminen on helppoa, suhteen rakkaudellisena pitäminen vaatii myös sen omat käyttäytymisen tarkkailua. Tuota tehdään nyt ihan mielellään, molemmilla kun on pitkä eroon päättynyt liitto takana.

Vierailija
4/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin siihen kuinka helppo miehen kanssa oli jutella, se on fiksu, huumorintajuinen, avarakatseinen ja kiinnostunut tosi monipuolisesti asioista. Mies ei tee itsestään numeroa mutta ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ja on tosi rohkea ja luottaa itseensä.

Ihana valoisa ja positiivinen asenne elämään, ja kohtelee kanssaihmisiään kauniisti ja on kiltti ja lempeä, muttei kuitenkaan mikään kynnysmatto. Hän on rohkeasti oma omituinen itsensä, samalla hyväksyy erilaisuuden myös muilta eikä se ole tippaakaan homofobinen tai rasistinen.

Suhtautuu intohimolla työhönsä ja harrastuksiinsa.

Juhlitaan ensi kesänä 20-vuotishääpäivää. <3

Vierailija
5/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, kiltteys, samanlaisuus (olemme melkein kaikessa samanlaisia), sitkeys ja sinnikkyys, ei dokaa usein, oli ollut vuooooooosia yksin ennen meitä, helppoa jutella, leppyy nopeasti ja haluaa selvittää asiat. Niin ja mustistelee sopivasti.

Vierailija
6/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja näyttää avoimesti tunteet. Minä olen meistä kahdesta se "jäinen', joka ei hirveästi näytä herkkää puoltaan, en tiedä miksi. Siinä yritän parantaa, koska en ole oikeasti mikään jääkuningatar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi