Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi näytti negaa, silti raskaana?

09.09.2016 |

Kyselisinkin, että onko mahdollista olla raskaana, vaikka testi näyttäisikin negaa? Kuukautiset, jotka ovat aina olleet säännölliset, ovat nyt yli viikon myöhässä. Ovulaatio ajoittui 13.8-15.8 väliselle ajalle, ja 15.8 alapäästä tuli hieman verta pyyhkäistäessä. Huomasin tämän siis yhdynnän jälkeen. Kiinnittymisvuotoa vai täysin normaalia? Olen ymmärtänyt, että myös ovulaation aikana voi tulla pientä tuhrua. Kuukautisten olisi pitänyt alkaa 30.8

Kärsin kovista menkkakivuista, ja tälläkin hetkellä alavatsaa jomottaa. Muutenkin perus PMS-oireita, turvotusta, nälkää, väsymystä, itkuisuutta, vatsavaivoja jne... Tein ensimmäisen raskaustestin 30/30kp kun kuukautiset eivät alkaneet. Seuraavan 35/30 ja edellisen 40/30kp. Kaikki kolme näyttivät negatiivista. Onko mahdollista, että raskaushormoni ei ole noussut vielä tarpeeksi korkealle, jotta se näkyisi testeissä? Raskaustestinä käytin Clearbluen digitaalista testiä, jossa näytölle tulee teksti raskaana/ei raskaana ja raskausviikkojen määrä.

Osaisiko joku neuvoa, hakeudunko gynekologille vai terveyskeskukseen? Kiitos jo kaikille vastanneille! :)

Testi näytti negaa, silti raskaana?

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

1/1 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki testit näytti negaa. Kotona tehdyt ja sairaalassa. Nyt vasta tän yön aikana sain plussan. Mulla menkat yli kuukauden myöhäs ennenku plussa tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla