Työyhteyksistä tuttu mies tuli samaan bussiin ja
moikkasi iloisesti mutta kävi istumaan mun taakse! Miksi nimenomaan taakse, arvaako joku?
Jos ei nyt viereen viitsi tulla niin kai sitä voisi mennä muutamankin penkin taakse eikä heti seuraavaan, vai mitä! Tilaa ja vaihtoehtoja oli runsaasti.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii?
No kyllä mua häiritsi kun toinen henkäili ihan selän takana ja tunsin vielä tuon ihmisen. Tuntemattomia en nyt edes huomaa yleensä julkisissa.
No halus jutella sun kanssa? Jutteliko? Ei sitten ehkä uskaltanut. Suomessa on usein tapana, että jopa ihan hyvät tutut kuin huomaavat toisensa, istuvat kahden paikalle ja juttelevat käytävän yli, tai sitten juuri noin.
Ehkä se halusi istua rauhassa tai ajatteli, että sinä haluat istua rauhassa vai hölöttikö se sun selkäsi takana silti?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se halusi istua rauhassa tai ajatteli, että sinä haluat istua rauhassa vai hölöttikö se sun selkäsi takana silti?
Ei puhunut mitään. Emme ole siis ennekään jutelleet juuri mitään ohi työasioiden.
Ei halunnut olla liian tunkeileva ja tulla viereesi ihan iholle kiinni istumaan, mutta ajatteli pysyä sen verran lähellä että olisitte voineet jutella jos olisi ollut haluja sille.
Koska et kääntänyt päätäsi ja sanonut mitään niin ei hänkään viitsinyt häiritä enää.
Eli oli vähän sellaista testailua.
Jos haluat hänen istuvan jatkossa viereesi niin istu itse ensin joskus hänen viereen.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
No halus jutella sun kanssa? Jutteliko? Ei sitten ehkä uskaltanut. Suomessa on usein tapana, että jopa ihan hyvät tutut kuin huomaavat toisensa, istuvat kahden paikalle ja juttelevat käytävän yli, tai sitten juuri noin.
Hän ei ole suomalainen, toki asunut täällä iät ja ajat.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut olla liian tunkeileva ja tulla viereesi ihan iholle kiinni istumaan, mutta ajatteli pysyä sen verran lähellä että olisitte voineet jutella jos olisi ollut haluja sille.
Koska et kääntänyt päätäsi ja sanonut mitään niin ei hänkään viitsinyt häiritä enää.
Eli oli vähän sellaista testailua.
Jos haluat hänen istuvan jatkossa viereesi niin istu itse ensin joskus hänen viereen.
T. Mies
Kiitos tästä vastauksesta. Jännä miten toisen sukupuolen kanssa on aina vaikeampaa, jos olisi nainen ollut kyseessä, olisi todennäköisesti ilman muuta istunut viereen.
Halusi jutella kanssasi, mutta koki viereen istumisen liian tunkeilevaksi. Näin sinulla oli mahdollisuus joko kääntyä juttelemaan tai olla huomioimatta häntä, ihan miten itse halusit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Halusi jutella kanssasi, mutta koki viereen istumisen liian tunkeilevaksi. Näin sinulla oli mahdollisuus joko kääntyä juttelemaan tai olla huomioimatta häntä, ihan miten itse halusit tehdä.
Toisaalta "en huomannut" että hän tuli selän taakse.
Mitä välii?