Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkokysymys niille, joiden mies ei pese wc-pönttöä. Miksi ei muillekin. Osallistuiko teillä oma isänne wc:n pesuun kotona asuessanne?

Vierailija
08.09.2016 |

Meillä osallistui. Tuntuu, että isä kuurasi pönttöä vielä rivakammin kuin äiti. Joten kyllä näköjään huomaa omasta miehestä, että kyllä ihan erilaisen miehen sain, kun ei pöntönpesu kiinnosta tippaakaan. 😮

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä kävi siivooja.

Itse olen pessyt vessan 1.kerran omassa kodissani.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pesi yksin pöntöt. Tosin äiti lähti, kun olimme aika pieniä, ja kun äitipuoli melkein 10 vuotta myöhemmin tuli taloon, isä kohteli (ja kohtelee edelleen) häntä kuin kukkaa kämmenellä. Pesi siis edelleen pöntöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni pesi aina talouden vessanpöntöt. Nyt avoliitossa se on nakittautunut minulle, ellen siitä toiselle sano. Vapaaehtoisesti se ei onnistu.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pessyt pönttöjä. Eikä muutakaan. Äiti oli kotona.Meillä mies ei pese pönttöjä. Pesee tosin lähes kaiken muun (paitsi pyykkejä, mulla on yksinoikeus :) ). Eli minulla on nämä ns. likaiset työt pönttöjen ja ylipäänsä vessojen / lavuaarien yms. siivous ja tarvittaessa hajulukkojen pesut.Enkä todellakaan valita.

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eikä äiti. Meillä oli huussi, jonka pesi isä. Huussi ei ole WC, jos ette käsitteitä tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi