Miksi ns.kielletty rakkaus kiehtoo?
Olen ihastunut yhteen ihmiseen mutta muut vastustavat suhdettamme.Mistä johtuu silti tämä tunne, että jos yrittäisin suhde tulisi olemaan jotenkin jännittävä ja kiehtova ?
Kommentit (9)
Mulla sama tilanne! Ihastuin harrastusyhteisössä 19-vuotiaaseen mieheen. Olen itse 25v nainen. Tuntuu että hullaantuminen on voimakkaampaa kun on tälläinen "kielletty rakkaus". Tässä harrastusporukassa ei oikein hyväksytä sisäisiä suhteita. Varsinkin kun olen ollut tämän miehen valmentaja joskus, niin se tekee siitä entistä pahempaa :D.
Nyt ollaan oltu jo muutama kuukausi salaa yhdessä, ja ollaan mietitty jos tultaisiin " kaapista ".
Ihmisiä varmaa kiehtoo sellainen Romeo - Julia tarina. En kyllä tiedä miksi
Kuinkakoha pitkää tuollaiset kielletyt rakkaudet kestävät sen jälkeen ku tilanne on tasoittunut ja jännitys kadonnut?
Ehkäpä "sallitussa" suhteessa hyvin alkuvaiheessa jo pohditaan yhteensopivuutta monelta kannalta. "Kielletty" suhde lienee sellainen voimakas ihastuminen, huomio keskittyy haaveiluun siitä toisesta ja siivousmaku tms. arkiset eivät ole edes tiedossa, että niitä voisi pohtia.
Ei kyllä kaikkia kiehdo.Varmaan vain sellaisia, joiden elämä on tylsää.Jotkuthan tahtovat koko ajan jotain olematta koskaan tyytyväisiä
Kai se on vain tunne, että on paljon kielletty, alitajuista taistelua auktoriteettia vastaan heillä jotka tunnen. Ajan mittaan tiedät rakastatko todella syvästi häntä.
up