Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeat miessuhteet

Vierailija
07.09.2016 |

Erosin miehestäni vuoden alussa koska salamarakastuin uuden vuoden bileissä toiseen mieheen. Muutin heti hänen luokseen. Nyt se kuitenkin harmittaa minua koska tämä uusi mies ei olekaan yhtä ihana kuin suhteemme alussa.

Ikävöin entistä kotiani ja entisen mieheni luokse. En ilkeä kuitenkaan ottaa yhteyttä koska sanoin aika rumasti ja koppavasti hänelle kun muutin pois. Annoin iskuja vyön alle.

Mitä tekisin? Mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro yksikin syy sille, miksi kelpaisit entiselle miehellesi?

Ja miksi yhdenkään miehen pitäisi sietää kaltaistasi tuuliviiriä ja helpohkoa luuskaa?

Vierailija
2/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin omaan asuntoon ja unohtaisin molemmat miehet. Keräisin itseni ja vähän myöhemmin alkaisin katsella miehiä sillä silmällä. Ei heti, vaan vasta kun olet selvittänyt eron/erot mielessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi yhdenkään miehen pitäisi sietää kaltaistasi tuuliviiriä ja helpohkoa luuskaa?

Oletpa ilkeä! Kuinka luulet minun tuosta hyötyvän?

Vierailija
4/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin omaan asuntoon ja unohtaisin molemmat miehet. Keräisin itseni ja vähän myöhemmin alkaisin katsella miehiä sillä silmällä. Ei heti, vaan vasta kun olet selvittänyt eron/erot mielessäni.

Minulla ei ole vuokravakuusrahoja säästössä. Oikeastaan olemme nykyisen kanssa eläneet kädestä suuhun. Ei kai kaupungilta saa asuntoa jollei ole raskaana tms?

Minusta tuntuu pahalta koska exän kanssa oli kuitenkin hiljaisella tavalla hyvä olo. Hän on ns kunnollinen mies. Nykyinen mies läppäisi minua känniadrenaliinihuuruissa. Se jotenkin avasi silmäni.

Vierailija
5/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus tekee kipeää? Sinulla ei ole vaikeita miessuhteita, olet tuuliviiri, ja kenenkään miehen ei tulisi sinuun sekaantua. Onko sulla diagnosoitu mitään persoonallisuushäiriöitä, vai oletko vain perusprinsessaharhailija?

Vierailija
6/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
7/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vuokravakuusrahoja säästössä. Oikeastaan olemme nykyisen kanssa eläneet kädestä suuhun. Ei kai kaupungilta saa asuntoa jollei ole raskaana tms?

Minusta tuntuu pahalta koska exän kanssa oli kuitenkin hiljaisella tavalla hyvä olo. Hän on ns kunnollinen mies. Nykyinen mies läppäisi minua känniadrenaliinihuuruissa. Se jotenkin avasi silmäni.

Eli taloutesi perustuu siihen, että asut miehen kanssa? Jos olet tosissasi, etkä vaan juksaa meitä, niin paras mahdollinen neuvo on että ala nyt, tältä istumalta säästämään niitä vuokravakuusrahoja. Siis nyt heti! Muuten olet aina ja ikuisesti riippuvainen miehen, kenen kulloinkin, hyväntahtoisuudesta. Ja sehän ei pidemmän päälle ole naiselle hyväksi, kuten me kokeneemmat frouvat tiedetään.

Vierailija
8/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä muistaa se, kun jännämies tekee seuraavan kerran tuttavuutta.

Vierailija
9/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ex ottaa sinut takaisin, jos olet kaunis.

Vierailija
10/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus tekee kipeää? Sinulla ei ole vaikeita miessuhteita, olet tuuliviiri, ja kenenkään miehen ei tulisi sinuun sekaantua. Onko sulla diagnosoitu mitään persoonallisuushäiriöitä, vai oletko vain perusprinsessaharhailija?

Onko pakko ilkeillä? En voi sille mitään jos joku ihminen vetää minua puoleensa magneetin lailla. Seksuaalisuus on kuitenkin yksi tärkeimmistä vieteistämme.

Vierailija
11/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet kehuvat minua kauniiksi, ihan tuntemattomatkin päiväsaikaan kaupungilla.

Vierailija
12/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet kehuvat minua kauniiksi, ihan tuntemattomatkin päiväsaikaan kaupungilla.

Ja minulla ja exällä on kuitenkin monia kauniita muistoja.

Vierailija
13/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Antaisiko sosku vuokratakuurahat? Asialla alkaa olla kiire!

Vierailija
14/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmim tulee kyllä näin sanottua, mutta siitäs sait!

Vierailija
15/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin miehestäni vuoden alussa koska salamarakastuin uuden vuoden bileissä toiseen mieheen. Muutin heti hänen luokseen. Nyt se kuitenkin harmittaa minua koska tämä uusi mies ei olekaan yhtä ihana kuin suhteemme alussa.

Ikävöin entistä kotiani ja entisen mieheni luokse. En ilkeä kuitenkaan ottaa yhteyttä koska sanoin aika rumasti ja koppavasti hänelle kun muutin pois. Annoin iskuja vyön alle.

Mitä tekisin? Mitä sinä tekisit jos olisit minä?

Se on se huo ran palkka khej khej. Menit jännämiehen pauloihin ja nyt voivottelet. Sunlainen akka pitää pitää tiukassa hihnassa.

Vierailija
16/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up!

Antaisiko sosku vuokratakuurahat? Asialla alkaa olla kiire!

Lähes uskottavasti alkanut provo päättyi tähän. Mikä sinun elämässäsi on oikeasti vialla, kun ei ole parempaa tekemistä tähän aikaan viikosta kuin keksiä kuviteltuja ihmiskohtaloita?

Vierailija
17/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jätit miehesi piste.

2. Jätit sen muistatko? 

3. Juu ei et sä haikaile enää sen luokse takaisin ottaisi se tai ei sut.

4. Vai oletko tyhmä? mitä et ymmärtänyt kohdissa 1-3?

5. Hanki elämä.

6. Hanki ne vuokratakuurahta itse äläkä meillä muilla niitä maksata.

7. Kai sulla nyt työpaikka sentään on.

jne..

Vierailija
18/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä voi yhtäkkiä rahaksikaan muuttua!

Vierailija
19/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet kannattaa elää loppuun asti ja joskus katua, pyytää anteeksi. Voisit olla yhteydessä edelliseesi ja kysyä onko hän vielä vapaa ja jos on tai ei ole tyytyväinen nykyiseen suhteeseensa niin olisiko kiinnostunut kokeilemaan kanssasi vielä kerran. Monesti se paras ja syvällisin suhde on se, josta on joskus ollut jonkin aikaa erossa. Ja laita nyt toki talletustili ja vaikka jokin rahastotalletus alulle ettei ihan kädestä suuhun tarvitse elää. Jokaisella pitää tulojen lisäksi olla vararahaa pari-kolme tonnia ainakin talletustilillä ja jokin tuottava talletus ainakin omilla tuotoillaan kasvamassa vähintään eläkevaroiksi jos ei ole ajoissa huomannut laittaa ja siitä ei ole vielä otettavaksi esim. äippäloman aikana. Miten ihmiset ei Suomessa opi laittamaan lisätulolähteeksi jotain sijoitustalletusta kireämpituloisia päiviä varten heti kun aloittavat työnteon jollei vanhemmat sitten ole jo olleet niin fiksuja että olisivat lapsena laittaneet.

Vierailija
20/24 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on juuri se mitä hait.