Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita Beach Boys -faneja?

Vierailija
07.09.2016 |

Olen vsta löytänyt tän vanhan bändin ja aivan rakastunut. Oon 25v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä.

Vierailija
2/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Itse löysin bändin kymmenisen vuotta sitten. Isäukko soitti aina paljon kuuskytluvun biisejä kotona kun olin pieni, joten vartuin 60-luvun musan tahdissa, mutta the Beach Boys oli niin sanotusti oma löytöni, sitä ei isäni kuunnellut.

Surfin USA on suosikkini. Aivan mahtava kappale. Niin kesäinen fiilis tulee siitä. I Get Around, All Summer Long, Catch a Wave, California Girls ja Fun Fun Fun Fun on myös upeita kesäkappaleita. Ja God Only Knows on vähän erilainen kappale heiltä....se ei ole kesäkappale, mutta se on yksi kauneimmista kappaleista mitä tiedän.

Muuten kuuntelin rockia ja heavymetallia aika paljon, mutta tässä surffirockissa on myös sitä jotain.

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ikinä ole kokennut heitä niin karismaattisina kun Beatlesit ja Rollarit enkä varmaan siksi mitenkään fanittannut mutta onhan niillä hyviä biisejä!

Vierailija
4/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Vierailija
5/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kyllä hyvä. mutta syksyllä ja talvella ei tule juurikaan kuunneltua bändin musaa, koska heidän musa sopii parhaiten aurinkoisiin hellepäiviin. tosin silloin kun tehtyä talvisia reissuja ulkomaille etelän lämpöön niin voi taas kuunnella noita.

Vierailija
6/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beach Boys faneja suosittelen myös tutustumaan albumiin nimeltä Stars and Stripes. Siinä on eri artistien versioita heidän kappaleistaan bändin kera.

Vierailija
7/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä nyt kun myöhemmin.

Vierailija
8/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niiden harmonioista. Voisin kuunnella niitä ja Eaglesin harmonioita jatkuvasti.

Vierailija
9/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itse löysin bändin kymmenisen vuotta sitten. Isäukko soitti aina paljon kuuskytluvun biisejä kotona kun olin pieni, joten vartuin 60-luvun musan tahdissa, mutta the Beach Boys oli niin sanotusti oma löytöni, sitä ei isäni kuunnellut.

Surfin USA on suosikkini. Aivan mahtava kappale. Niin kesäinen fiilis tulee siitä. I Get Around, All Summer Long, Catch a Wave, California Girls ja Fun Fun Fun Fun on myös upeita kesäkappaleita. Ja God Only Knows on vähän erilainen kappale heiltä....se ei ole kesäkappale, mutta se on yksi kauneimmista kappaleista mitä tiedän.

Muuten kuuntelin rockia ja heavymetallia aika paljon, mutta tässä surffirockissa on myös sitä jotain.

M29

Joo minäkin tykkään vanhasta rokista ja raskaammasta musasta yleensä, mutta tässä on sitä jotain. Ja nää on aika "tuhmia" biisejä, kun ottaa huomioon mihin aikaan ne on tehty. Musta noilla miehillä on uskomaton karisma, herrasmiehiä mutta pilke silmäkulmassa :D

Vierailija
10/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

God only knows, Wouldn't it be nice ja Good vibrations ovat kaikki ihan mielettömiä kappaleita.

Ja Cocktail-leffassakin ollut Kokomo on tunnelmaltaan osuva.

Vierailija
11/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomohan aiheutti ilmestymisaikanaan päänsärkyä matkatoimistoille kun kaikki halusi matkan sinne, eikä paikkaa ollut olemassa.