Joku varasti meidän pyykit pyykkituvasta. PRKL!
Pesin tänään 5 koneellista pyykkiä, lakanoita, pyyhkeitä, esikoisen vanhoja vauvan vaatteita (pian syntyvälle uudelle vauvalle), esikoisen vaatteita (mm. haalarit), mieheni ja mun alusvaatteita ja sukkia, pari miehen T-paitaa jne. Kun menin niitä äsken hakemaan pyykkituvasta, niin löysin sieltä toisen ihmisen märät pyykit, mutta meidän pyykkejä ei ollut yhtään missään, ei edes pyykkikoria. Varauslistassa ei ollut merkintää, että kuka olisi pessyt pyykkejä mun jälkeen eli syyllistä en tiedä. Laitoin ilmoitustaululle lapun, että sinä joka otit pyykkini, palauta ne. Mutta taitaa olla turhaa. Voi PRKLE. Tuo lapsen haalari oli vasta kuukausi sitten ostettu, mutta se oli pakko pestä, kun lapsella tuli pissavahinko ulkona. Ja nuo vauvan vaatteet harmittaa.
Kommentit (13)
Nehän pitäisi hakea pois ennen kuin seuraava aloittaa vuoronsa. Vittumaista tyhjentää konetta toisten visvapyykeistä.
tietonsa varauslistaan.
Ja meillä on muuten sellainen sääntö, että kuivaushuoneessa saa kuivattaa pyykkejä niin kauan kuin haluaa (siis pitää niitä sen pesupäivän ja illalla ottaa ne pois).
Täytyy käydä katsomassa roskikset, josko ne olisi siellä.
Ja kakkonen, ei asuta pääkaupunki seudulla.
Sen mielestä sun pyykit on tarpeeksi kauan siellä roikkuneet.
Tuskin kukaan omaan käyttöönsä tuollaisia ottaa, koska todennäköisyys sille, että jollakulla olisi käyttöä itsellään juuri tuollaiselle valikoimalle (vauvan ja pienen lapsen vaatteita, aikuisten vaatteita) on pieni.
Mutta a) kiusanteko ja b) kirpparimyynti voivat olla mahdollisia. Jää tosiaan kyttäämään sitä, kuka on pannut omat pyykkinsä sinne kuivamaan.
kysehän on varkaudesta.. ja sitten voisi ilmoittaa huoltoon tai isännöitsijälle asiasta..
meidän pihalta varastettiin myös pyykkiä ja vakuutus korvasi. En tiedä mikä oli vakuutus ja oliko omistajan vai talonyhtiön.
Mun entisessä asuinpaikassa oli kanssa yksi pyykkitupakyylä. Vahti aina kunkin kuivausvuoron päättymistä ja sitten kiukkuisena tuli ovelle huutamaan. Mä jouduin vain kerran uhriksi, kun vuoro loppui klo 20 ja jäin katsomaan töllöstä jotain juttua vielä ovelle. Kello oli ehkä 2-3 minuuttia yli, kun lähdin hakemaan. Muija tuli portaissa metelillä vastaan. Kukaan ei ollut varannut tupaa sen jälkeen ja kävin myöhemmin katsomassa, että siellä oli kuivaushuone tyhjänä loppuillan.
että onko kukaan nähnyt jonkun vievän pyykkejänne (klo aika) pyykkituvasta ja että ilmottaisivat teille... Ja ota selville myös kenen pyykit siellä kuivaa, että onko hän ottanut tai tietääkö jotain asiasta. Laita vaikka joku lappu roikkumaan pyykkeihinsä, että ottaa yhteyttä.
Nyt se pyykkivaras naureskelee joka kerta kun näkee sut, kun pääsee pälkähästä!
Ei ole lainkaan tyhmää soittaa poliisille, tässä on kyse varkaudesta/ilkiteosta! Ja vielä melko suuresta sellaisesta!
isännöitsijään. Luultavasti löydät vaatteesi lähimmältä kirpparilta :(
Toivottavasti syylliset löytyy. Vituttaa puolestasi!!
Kaikenlaista kiusaa meilläkin oli. Yksi rouva-taloyhtiön-jumala terrorisoi jatkuvasti pyykkitupaa ja yleisiä tiloja. Tekee sitä 100% varmuudella vieläkin. Onneksi emme enää ole hänen välittömässä vaikutuspiirissään.
Kuivaustiloista hävisi laadukkaimpia ja uusimpia vaatteita (ämmä oli salaa teettänyt itselleen kopiot lukittujen tilojen avaimista) ja kaikkea mahdollista kiusaa... Varauksia esim. muuteltiin, lukkoja availtiin, pesukoneen tai kuivausrummun säätöjä muutettiin (että vaattet menivät pesussa pilalle) jos et itse vahtinut vieressä.
Ilmoita taloyhtiön isännöitsijälle tai puheenjohtajalle. Ei se satunnaisilla lapuilla (ikävä kyllä) selviä. Nuo terroristit ovat ihan oma lajinsa.