Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Vanhanen

Vierailija
07.09.2016 |

On tuo Matti Vanhanen aika ovela. Oli hetken aikaa pois julkisuudesta ja varmaan toivoi, että ihmiset unohtaisivat mitä teki pääministerinä ollessaan. Pakeni sitten hyvä palkkaiseen suojatyöpaikkaan ja nyt haluaa presidentiksi. Lautakasat lie unohdettu, toivoo Matti. Uuden misukankin toi sopivasti julkisuuteen pisteiden toivossa. Älkää missään nimessä äänestäkö tuota presidentiksi kun aika tulee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut Vanhasta. Miten mies voi ollakin noin mitättömän näköinen ja väritön harmaa , totinen torvensoittaja. Miten joku nainen voi olla tuollaisen ukon kanssa? Oksetus.

Vierailija
2/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut Vanhasta. Miten mies voi ollakin noin mitättömän näköinen ja väritön harmaa , totinen torvensoittaja. Miten joku nainen voi olla tuollaisen ukon kanssa? Oksetus.

Ne naiset, ne naiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautakasahan oli toimittajan roskaa, jolle ei löytynyt mitään perusteita. Unohtiko ap itse sen pikku yksityiskohdan?

Vierailija
4/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuppeensahattua lautaa". Tarjosi valtiovieraille kotonaan omenamehua, koska itse ei käytä alkoholia. Olisi tilannetaju paikallaan, voisihan sitä itse juoda vaikka kuravettä, mutta muille tarjota ruoan kanssa edes viiniä. Noloa. Ja tuollainen juntti haluaa presidentiksi.

Vierailija
5/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautakasan Vanhanen junaili heikosti ja toimittajat lankesivat siihen koska ovat ammattitaidottomia tai pomo käski langeta.

Vierailija
6/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rasittava tyyppi. Samanlainen jaaritteleva teflonmies kuin nykyinenkin presidentti.

Vierailija
7/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta lautakasassakaan. Eihän se nyt kuitenkaan ihan nappiin se lautakasa-juttu Vanhasella menny. Poliitikot saavat mustankin valkoseksi, jos oma maine vaakalaudalla... Selityksiä, selityksiä...

Vierailija
8/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen, tuo Suomen alasajaja on taas saanut merkittäviä tehtäviä. Vanhasen toinen hallitus oli yksi kaikkíen aikojen surkeimmista. Tuon hallituksen aikana valtion velkaantuminen lähti taas nousuun.

Bkt:n kasvu koko hallituskauden aikana: –2,6 %

Työttömyys hallituskauden alussa ja lopussa: 6,9 % – 7,8 %

On se käsittämätöntä, kuinka jotkut putoavat aina jaloilleen. Tosin tässä tapauksessahan on kyse nimenomaan hyväveli-järjestelmästä. Ei korppi korpin silmää noki.

Ihmetyttää vain, eikö Kepusta tosiaan löytynyt parempaa ehdokasta presidenttikisaan.

Vierailija
9/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Vanhaseenhaan liittyy myös vaalirahaskandaali. 

"Suomen poliittisen historian pisin ja monipolvisin poliittinen skandaali", joka vaikutti Vanhasen eroon.

Miksi ihmeessä Kepu nosti Vanhasen taas mukaan?

Vierailija
10/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paskimman hallituksen etsijä voi suunnata katseensa Kataisen sixpackin suuntaan, jos vain ideologian sokaisulta kykenee.

Vierailija
11/11 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi alottaa uuden keskustelun aiheesta "politiikkojen mokat, joista eivät joutuneet lopulta mihinkään vastuuseen ja joista tavallisen ihmisen elämä olisi ohi hetkessä" Veljet valvoo toisiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi